И аз залагам на датчика на коляновият вал. Имах 100% съшият проблем .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Познай коя е тая джаджа
Collapse
X
-
На входа на всмукателният колектор има дросел, който заедно с ЕГР-а се управляват от един и същ електрически клапан. Принципа е както го обясних, при отваряне на ЕГР-а понеже вакуума е един се затваря и клапата.Обаче са направили и още една пълна глупост, която ми трябваше време да я разгадая - в края на колектора където се захваща за главата са сложили клапи, които затварят отвора за единият всмукателен клапан. Така мотора става с 8 всмукателни и 16 изпускателни клапана в определени режими. Всички клапи са на една шина закачени, която се движи от вакуум и съответно има отделен електрически клапан за нейното управление. Това е при мотора с металните колектори - 102 или 125 к.с. При мотора с пластмасовите колектори 220 CDI и 270 CDI вече управлението на тези клапи е с електромотор вместо с вакуум. Там обаче е махната въпросната дроселова клапа, която се движи заедно с ЕГР-а. Недостатък на по-новите мотори, е че като изолираш ЕГР-а влиза в авариен режим и трябва да се лъже ЕКУ-то че работи, иначе самият ЕГР си е с вакуумно управление.BO написа:Малко съм се занимавал с Ц220 ЦДИ и там са пак на един вакуум, както казваш, но си се управляват отделно електрическите клапани, един за ЕГР и един за дросела. Демек същото като при Фиат.А дросел за динамично ограничение на входящия въздух може да го познаеш ако е с букса, която е с поне 4-5 пина.Това не се слага в ЦДИ до 2005 година със сигурност. Ако е някой от последните двигатели, може, но пък динамичното ограничение няма нищо общо с вакуум, а дросела е електрически в крайна сметка.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар