jeniro написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!
Collapse
X
-
Ми гарнитурата като прекъсне между два цилиндъра е нормално на 2 да няма компресия,духат един в друг(чисто логично)Като се отвори и види ще се разбере,естествено ще пиша и тук.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
-
Отваряне на мотора визираш само главата нали?Какво ще рече да надуем цилиндрите с въздух-как,кое показва какво не е наредspecialista написа:Надуйте цилиндрите със въздух! Той ще покаже кое не е наред.Лошото е че стигне ли се до тук без отваряне на мотора няма да мине!Успех!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Вадят се дюзите и на тяхно място се поставя преходник със същата резба а от другата страна връзка към компресора(пистолета за помпане на гуми). Вдига се буталото в ГМТ в такт згъстяване(свободни клапани) (колата включена на пета и дръпната ръчна)!Пуска се 2-3 бара налягане и се следи от къде ще изпусне!Възможните места са:През аспуха ако има не плътност в изпускателен клапан;през смукателен колектор ако има неплътност във смукателен клапан;в разширителното казанче на антифриза ако има пропуск от гарнитурата или други части(глава,блок) ;във картера ,ако има проблеми със сигменти или цилиндровата група;във съседен цилиндър ,ако има пробив във гарнитурата. Желателно е да се прави със свалени капачки на разширителя на антифриза и на тази на маслото.Прави се по отделно за всеки цилиндър като се превърта вала в подходящо положение.Успех!besniq30 написа:Отваряне на мотора визираш само главата нали?Какво ще рече да надуем цилиндрите с въздух-как,кое показва какво не е наредspecialista написа:Надуйте цилиндрите със въздух! Той ще покаже кое не е наред.Лошото е че стигне ли се до тук без отваряне на мотора няма да мине!Успех!
Коментар
-
Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
И как ще го разбереш? Боб ли ще хвърляме! Нали видя къде е прогоряла гарнитурата!В моята практика,след подобен проблем главата винаги е била за шлайф.Да не говорим че като се качи на машината и се пусне индикатора най-добре се разбира какви са отклоненията,ако има такива.В крайна сметка един шлайф не е милиони.Става дума за 30лв.Тези ремонти не се правят всеки ден за това съветвам да не се правят компромиси.Ако беше моя щях даже да извадя буталата и да видя какво става със сигментите!!!Поздрави!FGRC написа:Ако няма проблеми с главата за какво да я шлайфа,да се набутва само с пари.
Коментар
-
При него не е имало прегряване за да даде отклонение,но съм съгласен,че е необходимо да се направят нужните замервания и тогава да се вземе решение какво да се прави,защото не се знае дали преди него какви са ги сътворявали.Пък и като гледам това не е оригиналната гарнитура от завода.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
На колко кг. се стяга главата?Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Здравей колега! Имах абсолютно същия проблем преди няколко месеца.С помощта на един приятел отстраних повредата.При мен загадката беше - защо гарнитурата не е метална.Гледам, че и при теб е от клингирит. Като съвет мога да ти препоръчам да поставиш метална гарнитура. (ако все още не си я закупил).За Притягането :Това е много важен и тънък момент.Мисля че трябва да се поставят нови болтове, но у нас в нищо не можеш да си сигурен.Аз поставих старите, но не всички. Някой от тях подмених с други - също втора употреба. В областта на главата болтовете получават пукнатини. Това е вследствие от стягането с ключа (според мен са доста калени). Хубаво е да огледаш и твоите преди стягането.Сега за самото стягане: Дидо Любенов ти е дал много добър материал. Аз лично малко променихнещата и нямам ядове до сега. Първи етап стягам с посочените килограми 6,5Nm;Втори етап 90 градуса;Трети етап 90 градуса;Четвърти етап 45 градуса.Това е окончателно и отговаря на 14Nm.Успех!besniq30 написа:На колко кг. се стяга главата?притиква смешна количка
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар