Колега,остави го сега регулатора.Виж си дюзите,нищо че си ги носил еди къде си.Правил ли си им теста с обратното гориво?Направи няколко лога да видим какво става с налягането.Как разбра че е ниско налягането?Грешки записва ли ти?И си сложи ори софта да видиш дали остава описваното от теб "явление" ПС:какви са тези детонации от богата смес бе ПС2:дефинирайте ми богата смес за дизел?12:1 6:1 ПС3:аз съм вдигал аванса с до 4 градуса и само по-твърдо бачка мотораПС4:всъщност такива експерименти съм си правил със софта на тоя мотор че производителя ще се учуди колко е як тоя катър jtd105 1470 бара в рейла,70мм3/и гориво,1.25 бара на турбинката и си държи и нито трака,нито чука,нито нищо,върви си яката :P
вчера ми изгасна в движение 2 пъти закачих и диагностиката и показа ниско налягане в рейлапробвах да въртя и да гледам налягането и не може да го качи на 300 бара.до снощи палеше с 300 зора.преди малко я мъчих и не става.тоя ми е 4 ти регулатор(последния нов),сменена помпа,филтри
вчера ми изгасна в движение 2 пъти закачих и диагностиката и показа ниско налягане в рейлапробвах да въртя и да гледам налягането и не може да го качи на 300 бара.до снощи палеше с 300 зора.преди малко я мъчих и не става.тоя ми е 4 ти регулатор(последния нов),сменена помпа,филтри
Коя помпа смени? Нова или втора употреба е?п.п Моля за номера на грешката в ЕКУ-то?
Как така нова помпа и 4-ти регулатор Какво правите с тея jtd-та бе?Провери си кръга на ниското налягане.Направи и лог докато въртиш на стартер(ама задръж достатъчно на стартер) с : обороти,искано налягане,налягане,% на регулатора.Не разбрах правил ли си теста с обратното гориво на дюзите?
не съм го правилкато я запалих на скорост вчера си държи налягането не предприемам нищо,че трябва на улицата да го правя.не съм от София и тук нямам удобство
Ми нали имаш високо и ниско налягане в системата.Ниското е от резервоара до помпата за високо налягане и после от обратната нафта на дюзите пак до резервоара,накратко казано.
струвами се че някоя дюзза не затваря и от там се губи налягането а може и да греше помпата за високо налягане да е здала багажа и да неможе да направи необходимите 250-300бара за да запали а може да има и комбинация и от двата дефектапробвай метода с излишното гориво за 1мин работа на обороти 7-8гр излишно от 1бр дюза
Коментар