Не зная колко са канцерогенни, но смърдят яко!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газовете от дизеловите двигатели - канцерогенни!
Collapse
X
-
Само да ви вметна, че природният газ (99% метан) е газ БЕЗ МИРИС. За да се усеща изтичането му, допълнително се одорира с гадна миризма (която не мирише на пръдня). Ако няма теч (а е така при всяка изправна АГУ на метан), не се усеща НИКАКВА миризма.Дори при пълнене не се усеща, тъй като метанът, ЗА РАЗЛИКА ОТ ПРОПАН-БУТАНА, е по-лек от въздуха и веднага се разсейва в атмосферата. Виж, отвратително мирише пропан-бутана (LPG), тъй като той е по-тежък от въздуха, и особено ако пълначката е в багажника (както е на една от служебните ни коли) - след зареждане вътре мирише, та се не трае.А това че пръднята ви мирише на гадно е не заради метана, а заради лайната, които сте яли
Коментар
-
единственото нещо което става, става за да отвори прозорецаgamma написа:Като пърдиш в стаята нещо става ли ти?avvasilev написа:Я стига ... метаня най-безвредния ...

Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ГРЕШКА :D Мирише по същата причина, поради която мирише метанаImmortal написа:Само да ви вметна, че природният газ (99% метан) е газ БЕЗ МИРИС. За да се усеща изтичането му, допълнително се одорира с гадна миризма (която не мирише на пръдня). Ако няма теч (а е така при всяка изправна АГУ на метан), не се усеща НИКАКВА миризма.Дори при пълнене не се усеща, тъй като метанът, ЗА РАЗЛИКА ОТ ПРОПАН-БУТАНА, е по-лек от въздуха и веднага се разсейва в атмосферата. Виж, отвратително мирише пропан-бутана (LPG), тъй като той е по-тежък от въздуха, и особено ако пълначката е в багажника (както е на една от служебните ни коли) - след зареждане вътре мирише, та се не трае.А това че пръднята ви мирише на гадно е не заради метана, а заради лайната, които сте яли
Тези въглеводорроди нямат цвят и мирис. Също така, продуктите получени при изгарянето им в ДВГ, могат да са и по-токсични от тези които отделя дизеловия ДВГ. Причините няма да обяснявам, веки който претендира, че познава работата на ДВГ, може сам да се сети.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не е грешка. Имах предвид, че се усеща мириса от одорирането, поради причините които съм обяснил по-нататък.А за токсичността - може и да са токсични, при определени условия на горенето - да се образуват токсични азотни или въглеродни оксиди. Но това е неизбежно навсякъде, където има горене и високи температури. Без значение дали се изгаря газ, бензин, дизел или кюмюр.Dido_Lyubenov написа:ГРЕШКА :D Мирише по същата причина, поради която мирише метанаImmortal написа:Само да ви вметна, че природният газ (99% метан) е газ БЕЗ МИРИС. За да се усеща изтичането му, допълнително се одорира с гадна миризма (която не мирише на пръдня). Ако няма теч (а е така при всяка изправна АГУ на метан), не се усеща НИКАКВА миризма.Дори при пълнене не се усеща, тъй като метанът, ЗА РАЗЛИКА ОТ ПРОПАН-БУТАНА, е по-лек от въздуха и веднага се разсейва в атмосферата. Виж, отвратително мирише пропан-бутана (LPG), тъй като той е по-тежък от въздуха, и особено ако пълначката е в багажника (както е на една от служебните ни коли) - след зареждане вътре мирише, та се не трае.А това че пръднята ви мирише на гадно е не заради метана, а заради лайната, които сте яли
Тези въглеводорроди нямат цвят и мирис. Също така, продуктите получени при изгарянето им в ДВГ, могат да са и по-токсични от тези които отделя дизеловия ДВГ. Причините няма да обяснявам, веки който претендира, че познава работата на ДВГ, може сам да се сети.
Коментар
-
Айде и Airfan, май му се въртят еретични дизелови мисли. Ако и ти се откажеш от дизела двамата с Емо ще ви направя рекламни лица на новия форд.Airfan написа:Само че при изгарянето на метана вредните емисии са пренебрежимо малки, в сравнение с познатите ни горива.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
По тези въпроси може много да се спори. Всички горива които използваме са въглеводороди. Въпроса е какво още вкарваме в цилиндрите с тях и какво е КПД на всеки вид ДВГ/гориво - т.е. колко гориво изгаряме, за да извършим определено количество работа. Ако ще горя 3 пъти повече газ, отколкото дизел, не благодая ! Дизела ще се окаже по-малкия замърсител :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Няма шанс да се върна обратно на газ. В момента имам бензинова и дизелова кола, карам ги и двете. Дизелът ми доставя много по-голямо удоволствие, като имаш предвид, че до 2007 бях категорично против дизелите във всякаква форма и горко съжалявам, че не бях прогледнал преди повече години. Но да не навлизам в подробности защо и как си промених мнението.ПоздравиS_BANKOV написа:Айде и Airfan, май му се въртят еретични дизелови мисли. Ако и ти се откажеш от дизела двамата с Емо ще ви направя рекламни лица на новия форд.Airfan написа:Само че при изгарянето на метана вредните емисии са пренебрежимо малки, в сравнение с познатите ни горива.
Коментар
-
Оооооо не моем ви слушам..... На мен само една статистика ми се върти из главата , че запалените коли при ПТП едва 5% са дизелови.
А тва кой го казва че е Канцерогенен дизела?!?!?!?
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Да, това беше една от причините да мина на дизел. Точно за това и танковете са дизелови, тъй като при пряко попадение от снаряд да не детонира горивото.Xaus написа:Оооооо не моем ви слушам..... На мен само една статистика ми се върти из главата , че запалените коли при ПТП едва 5% са дизелови.
А тва кой го казва че е Канцерогенен дизела?!?!?!?
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар