Добър ден КолегиПреди няколко дни си купих Fiat Punto 1.9 JTD 2000г.
Всичко вървеше чудесно, но ми изникнаха следните въпроси:1. През кратък период от време докато карам ми огасва бордното табло с всички светлини и стрелки на него, но колата си работи. След продължително каране вече на два пъти ми умеква и педала на скоростта, което вече започва да ме притеснява и си мисля, че двете неща са свързани помежду си. След като видях, че се повтарят тези проблеми закарах колата на сервиз и ми направиха пълна диагностика и ми изчистиха грешките. Останаха само да ми свети лампичката за сервото и ABS- ите да светят на бордното табло. Така и не се установи, защо бордното табло гасне!!!2. При запалване на двигателя колата работи добре, но когато мине 1000 до 2000 оборота и започва едно леко тресене без да вие нищо. Когато я купих ми казаха, че трябва да сменя демпферния маховик и се оказа доста скъп. Съединителят е доста мек и ми казаха, че бил сменяван, но тогава маховика бил в граници и не е било нужно да се сменява. Мога ли да поставя на тяхно място маховик от HGT и съединител. Или ако имате по-добри идеи ще ми е приятно да чуя. 3. При включване на колата воланът е лек за управление, но след едно две завъртания и сервото изключва и спира да работи. Къде и как бих могъл да го поправя.Поздрави,Красимир Ангелов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демпферен маховик и бордно табло
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43361100% може от браво бензинка.Може и от Браво ТД100Със сигурност ще трябва да може и от бензинка, ще следя темата, моля да споделиш, като направиш интервенцията :D
-
инженерите от фиат трябва да знаеш че хич не са тъпи.ако сложиш маховик от hgt рискуваш да потрошиш лагерите на първичния вал на ск. кутия.ако се докаже че е маховик по-добре си търси втора употреба в добро състояние,това разбира се ако не ти се дават пари за нов.омекването на педала е най-вероятно от горната съединител помпа
Коментар
-
+1 А също така се предлагат комплекти съединители със обикновен маховик.Интервенцията не е неусъществима.Както каза колегата демпферния маховик е създаден за по-голям комфорт на водача,не за скоростната кутия.specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Имаш ли линк да видя къде ги продават, че и моя ред ще дойде някой денivailo rachev написа:+1 А също така се предлагат комплекти съединители със обикновен маховик.Интервенцията не е неусъществима.Както каза колегата демпферния маховик е създаден за по-голям комфорт на водача,не за скоростната кутия.specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!
Коментар
-
Те за това старите коли трошат трансмисия през ден,нали? Щото си нямат такъв маховик!Там пружините са във диска вършат същата работа и дест пъти по-ефтино!!!chaveto написа:Не е само за комфорта. Доста щади трансмисия........specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!
Коментар
-
Нямам линк,но работя в магазин за авточасти и предлагаме такива комплекти.jimi69 написа:Имаш ли линк да видя къде ги продават, че и моя ред ще дойде някой денivailo rachev написа:+1 А също така се предлагат комплекти съединители със обикновен маховик.Интервенцията не е неусъществима.Както каза колегата демпферния маховик е създаден за по-голям комфорт на водача,не за скоростната кутия.specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
демферния маховик обира по-голяма част от вибрациите,ето защо и не добре да се слага едномасов.не съм съгласен и с мнението на специалиста че лагера на първичния вал иска само мазане-ами вибрациите,та нали те допринасят за по-бързото износване на лагера.а и това е доказано-на почти всички с такива маховици са им заминали лагерите и чукат.това разбира се е физично доказано
Коментар
-
Нямам намерение да влизам във спорове,кое какво е и защо го има в колата.Всеки сам да си решава какво да прави.Аз лично на следващия си автомобил ще му махна тази екстра.Не мога да си представя че на една кола на която пазарната цена е 1500 лв.трябва да и сложа маховик + т.н. за същата сума!!!А на сегашната кола(погледни в подписа ми) километрите които е изминала са трвърде много и не е разбила нито лагери на колянов вал,нито на скоростната кутия!!! Преди две години я свалях за да сменя семеринга на вала че протече много масло.Всичко си беще наред.Че има защо да го създадат инжинерите,спор няма ,но за пробега на който е моята кола до сега трябваше поне три пъти да се смени маховик!?! Няма да учудя никой сигурно ако кажа че в главата ми има план как да го блокирам и да спра работата му(на маховика)!Поздрави!ivel написа:демферния маховик обира по-голяма част от вибрациите,ето защо и не добре да се слага едномасов.не съм съгласен и с мнението на специалиста че лагера на първичния вал иска само мазане-ами вибрациите,та нали те допринасят за по-бързото износване на лагера.а и това е доказано-на почти всички с такива маховици са им заминали лагерите и чукат.това разбира се е физично доказано
Коментар
-
Не знам дали си чел тази тема. Ето няколко цитата:specialista написа:.....!mitaka_neikov написа:Определено се чува и тракането от скоростната кутия....janyboy написа:Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите...Може ли няколко коментара?vsd написа:Май го има...
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар