pr_00f написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD 105/110 - кой е сменял водна помпа?
Collapse
X
-
После ще търся старият ремък на моята кола минал със сигурност поне 100 000, та като го гледах все ми се струва че ремък се къса от старост поне след още толкова.Airfan написа:Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Мен по-скоро ме притесняват ролките да не предадат богу дух, от колкото да се скъса ремъка. Иначе аз съм на 50 000 от последната смяна.ilko-gd написа:После ще търся старият ремък на моята кола минал със сигурност поне 100 000, та като го гледах все ми се струва че ремък се къса от старост поне след още толкова.Airfan написа:Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?
Коментар
-
Аз дотук съм на 63к помпата си е оригиналната. Ако не е сменяна от жабара по километраж е на 200к а реално сигурно на 300кAirfan написа:Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?pr_00f написа:Aз като сменях ремъците и ролките забравих водната помпа
Резултата беше че есента лекинко ми изчезна парното ( ремъци и ролки на на 45к км)И се наложи да влизам по спешност в бокса, а труда си е като за смяна на ангренаж.
Коментар
-
Според мен смяната е задължителна ,че после стават двойни работи както ги свърших аз!НЕ я смених със смяната на ремъка и след 10К хоп колата рязко загря за 1 км разтояние!БЕше превъртяла турбинката понеже е пластмасова!Старите хора имат една много хубава приказка "Като не сереш един път както трябва сереш два пъти" :D
Коментар
-
Aнтифриза пази фибъра и нищо повече. Лагера няма какво да го пази. В повечето ел. мотори лагерите се гресират на 6000 работни часа. Не ми се вярва лагера на помпата да е с по специална грес и да има повече живот. Може да няма луфтове, но в един даден момент греста изтича, лагера остава на сухо и докато се усетиш, натам го знаеш.ivel написа:така ,ама от оригиналното по-здраво няма,така че ако се експлоатира добре-с качествен антифриз няма проблем
Коментар
-
Aми поне 60кТрябва да си погледна сметките колко ми остава до смяна.Но като сменях водната помпа есента при оглед ремъци и ролки бяха без забележки.p.s Сега сметнах - по време на смяната на водната помпа ремъците са били на 40к не на 45к км. Не че е фатално, но все пак е по добре да давам точни данни.Airfan написа:Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?pr_00f написа:Aз като сменях ремъците и ролките забравих водната помпа
Резултата беше че есента лекинко ми изчезна парното ( ремъци и ролки на на 45к км)И се наложи да влизам по спешност в бокса, а труда си е като за смяна на ангренаж.
Коментар
-
Ако не се лъжа няма лагер там, а втулка. Допускам 1% да не съм го видялchaveto написа:Aнтифриза пази фибъра и нищо повече. Лагера няма какво да го пази. В повечето ел. мотори лагерите се гресират на 6000 работни часа. Не ми се вярва лагера на помпата да е с по специална грес и да има повече живот. Може да няма луфтове, но в един даден момент греста изтича, лагера остава на сухо и докато се усетиш, натам го знаеш.ivel написа:така ,ама от оригиналното по-здраво няма,така че ако се експлоатира добре-с качествен антифриз няма проблемLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не мога да повярвам, че с тези познания имаш куража да пишеш в техническата част на автомобилен форум!!!pakumba написа:Ако не се лъжа няма лагер там, а втулка. Допускам 1% да не съм го видял
Това е вал на водна помпа, цилиндъра в средата е двуреден лагер, в ляво е фланеца на шайбата, а в дясно е набито работното колело.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Aко авторът на темата прецени, може да пусне и анкета по въпроса. И мен ме вълнува този въпрос, защото ме чака смяна на ангренажния комплект. А хич не ми се слагат некачествени части, вместо работилата, но качествена и в момента безпроблемна помпа.А най-вече ме интересува дали опасността от повреда на помпата (стара или нова) води само до теч на антифриз или може да скъса ремъка.
Коментар
-
Ако майстора, който ти сменя ангренажа дава гаранция за частите- аз бих се доверил. Но водна помпа сменям заедно с ангренажния комплект.cheruna написа:Aко авторът на темата прецени, може да пусне и анкета по въпроса. И мен ме вълнува този въпрос, защото ме чака смяна на ангренажния комплект. А хич не ми се слагат некачествени части, вместо работилата, но качествена и в момента безпроблемна помпа.А най-вече ме интересува дали опасността от повреда на помпата (стара или нова) води само до теч на антифриз или може да скъса ремъка.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар