jimi69 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.
Collapse
X
-
Логовете са читави, във FES 3.6 графиките си излизат перфектно. Логовете от папката са същите. Не случайно написах, че форматът е сменен. И с Excel могат да се разчетата, но трябва малко време докато хванеш кое къде е. Само за справка с FES 3.3 не мога да ги отворя. Ето ти и снимка за потвърждение. И преди да казваш, че нищо не сме направили можеш да направиш една проба
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Споко момчета !Първо: благодаря на колегата mr_none, за отделеното време и направените тестове . Благодаря, и че ги качи тук вместо мен
Емзо , защо не са направени правилно , би ли ни казал ? Благодаря предварително и на колегите , които биха коментирали логовете , така ,че да ме упътят, къде е проблема в колата !
Коментар
-
Емзо, честно казано и аз се очудих като я видях графиката
Давал съм пълна газ от място на 1-ва ...до към 4000об,..... 2-ра , пълна газ до към 4000об, 3-та - пак така ...не знам що има такива пикове в оборотите .......ама нали съм невежа викам сиг. има нещо дето не схващам
Не знам що така
П.П: Ама сиг тва е неква снимка на графиката , която е правена докато излизахме от града ( и не е с пълна газ , ами в трафика ) , щото и тогава правихме логове ........ май в зип фаиловете са верните графики.
Коментар
-
Не знам за теб кое е RAW CSV формат. При положенеи, че това е формат много слабо дефиниран от към стандарти и позволява доста голяма свобода на автора, но както и да е. Качвам ти и логовете от FES папката както искаше, а ти търси разлики, защото аз не виждам такива. За мен е много по-лесно да гледам графиката директno във FES, а това може да се прави и с безплатната версия. Не правя логове всеки ден за това сме направили повече. Вътре има 7 лог-а в различни условия. В града, извън него, с пълна газ и т.н... Примерно - third_run(air quantity), е точно както ти описа с пълна газ от ниски обороти. Графиката горе мисля е от файла second_run(air quantity), каквото съм хванал просто. Ама е по-лесно да се говори отколкото да се гледа.emzo написа:Дай ми ги в RAW CSV формат, пък аз ще ти кажа, кое, как и защо.Да не говорим, че на снимката по-горе се вижда, че не сте направили ЛОГ-а правилно.Прикачени файловеGrande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
И все пак да отбележа, че в горния zip(logs.zip), са по-кратките и прегледни графики.П.С. Примерно твоят файл с експортите, от темата в която си обяснил за логването, изобщо не може да се импортне във FES 3.6. Сега да взема и аз да кажа, че и ти нищо не си направил.Но ми е пределно ясно, че проблемът е във FES, който за жалост си има доста трески за дялане.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Аз не искам да ги гледам във фес, една проста графика в ексел е къде по-удобна за гледане.На 99% съм убеден , че регионалните настройки на лаптопа ти са "нестандартни".От друга гледна точка:Това ме отказва дори да ги гледам.И за последно преди да ме обвиниш , че само "лая"логове с:- рпм, искано и измерено налягане на горивото- рпм, впръскано гориво- рпм, искано и измерено количество въздух +++++ напрежение на дебитомер.- рпм, искано и измерено налягане на турбината4та или 5та предавка от 1300-1400рпм до 4500 с пълна газ (педала рязко залепен до долу)За предпочитане на 5та, защото ще ускорява по-бавно и фес ще записва по-добре стойностите.И си погледни регионалните настройки на windows-а7 лог-а в различни условия. В града, извън него, с пълна газ и т.н.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И сега за да не съм голословен и да спреш да търсиш под вола теле. Две графики правени с FES 3.3 и FES 3.6. Сам прецени дали ми е от регионалните настройки. И двете са направени на един и същи лаптоп с едни и същи настройки.Пак казвам или форматът на CSV файлът е сменен или поне е сменен начиннът по който ги прави. Ако FES гледа регионалните настройки (което сме го виждали не веднъж при други програми), още един минус за него
П.С.Регионалните ми настройки са си абсолютно стандартни (направени за българия, без да е пипано нищо друго). Графиките са правени на лаптопа ми с Windows XP, абсолютно същото е при другите ми PC-та с Windows 7 и Windows Vista.
Прикачени файловеGrande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
И така след кратък анализ на формата на двата файла. Единствената разлика е, че при FES 3.3 между стойностите има едни TAB разстояние. Прин FES 3.6 има x0009, което е HEX стойноста на същия този символ TAB. Защо обаче се визуализира при втория формат е въпрос, който трябва да зададете на автора на програмата. Или е бъг или така е решил да го направи.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар