emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко от вас са сменяли разпръсквачи на jtd моторите
Collapse
X
-
Ще помоля четящите тази тема, да осмислят внимателно написаното и да не вярват на 1ия пост в нея, който на тях има допада(устройва).Диагностика по интернет почти никога не се прави, както и болест по интернет не се лекува.В това число включвам и себе си, моите мнения също трябва да са преглеждат под лупа.Това по повод няколко запитвания от колеги, тръгнали веднага да сменят нозли, защото колегата ivel бил писал нещо си в темата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Ще помоля четящите тази тема, да осмислят внимателно написаното и да не вярват на 1ия пост в нея, който на тях има допада(устройва).Диагностика по интернет почти никога не се прави, както и болест по интернет не се лекува.В това число включвам и себе си, моите мнения също трябва да са преглеждат под лупа.Това по повод няколко запитвания от колеги, тръгнали веднага да сменят нозли, защото колегата ivel бил писал нещо си в темата.
Коментар
-
Аз и друг път съм го казвал. Обратното гориво може да покаже, че има проблем в дюзата, но не и от къде е. Също така може да има завишено количество на обратното гориво без да има проблем. Ходете при човек който работи на стенд с такива дюзи и знае какво прави...... и предполагам ще ви обясни всичко.http://video.data.bg/27/85305Това е веднага след почистване и стендоване на дюзите. Една дюза си имаше завишено връщане от порядъка на 13мл/мин но двигателя си работеше перфектно и с нея. На клипа се вижда, че мотора има мин. вибрации..... Преди стендоването на ниските обороти си се клатеше прилично.На място при форсиране се разтрисаше при около 1700об/м.Не беше възможно да задържиш обороти между 1000 и 2000 на място.По време на движение между 1200-1500об/м колата се клатеше....Единствено си остана по твърдата работа. След смяна на разпръсквачи мотора утихна.ivel написа:не само количеството излишно гориво е критерий,но и доброто разпрашаване,а това се вижда само на стенда
Коментар
-
Преди смяната на разпръсквачите и аз имах леко завишени стойности на връщаната нафта, а така също клатеше на 1600-1700 об и трудно можеха да се задържат точно тези обороти на място. Сега вече не е така - може спокойно да се поддържат 1600 - 1700 оборота без да клати мотора, но аз не съм имал проблеми с пушене, трудно палене, тресене на празен ход или друго. Единствено имах съвсем леко придърпване, както е описано в другата тема, което изчезна след смяната на разпръсквачите. Смених ги, тъй като се организирахме и купихме групово разпръсквачи на добра цена. Иначе и до сега щях да карам със старите.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар