Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Collapse
X
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Коментар
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Нещо май много си бързал докато пишеш :D Я опитай пак, че и аз не ти схванах мисълтаspecialista написа:Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Датчика на коляновия вал не играе роля при запалването, но за управлението на аванса ... не мисе връзва никак. И как се ползва нещо дето го няма :D Иначе и аз си мисля за обезвъздушаване, щом колегата е чакал да излезе нафта от пробката докато върти на стартер :D Най-вероятно само въздух в системата е проблема.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Не се научи да ми следиш мисълта и това си е!!! Тук става дума за ТД75!!!!Сега какво ще кажеш??? :D :D :D Поздрави!!!Dido_Lyubenov написа:Нещо май много си бързал докато пишеш :D Я опитай пак, че и аз не ти схванах мисълтаspecialista написа:Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Датчика на коляновия вал не играе роля при запалването, но за управлението на аванса ... не мисе връзва никак. И как се ползва нещо дето го няма :D Иначе и аз си мисля за обезвъздушаване, щом колегата е чакал да излезе нафта от пробката докато върти на стартер :D Най-вероятно само въздух в системата е проблема.
Коментар
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Аха, Е кво друго, освен- Извинявай :D Не видях че е за ТД75, пропуснал съм го тоя момент.specialista написа:Не се научи да ми следиш мисълта и това си е!!! Тук става дума за ТД75!!!!Сега какво ще кажеш??? :D :D :D Поздрави!!!Dido_Lyubenov написа:Нещо май много си бързал докато пишеш :D Я опитай пак, че и аз не ти схванах мисълтаspecialista написа:Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Датчика на коляновия вал не играе роля при запалването, но за управлението на аванса ... не мисе връзва никак. И как се ползва нещо дето го няма :D Иначе и аз си мисля за обезвъздушаване, щом колегата е чакал да излезе нафта от пробката докато върти на стартер :D Най-вероятно само въздух в системата е проблема.Не подсказвай, знам отговора ! Това " 98-ма 1.9ТД - 75кс." написано по този начин малко ме е заблудилоivel написа:какво да ти каже -не съм прочел че става дума за 1.9 тд75,а не за тд100
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте колеги. Много странно се получи при мен. След като писах с вас, на следващия ден отидах и пробва да запаля колата без да съм правил каквото и да е ... запали от първия път, двигателя затиктака и всичко е оК поне за сега. Ако има нещо ще пиша отново. Нямам представа тия коли как така се самолекуват
Коментар
-
Муахахаjeniro написа:Такива са италианките, моята сама си сменя маслото........и ремъците, даже един път спаднала гума се напомпи сама...
Обича си те колата
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар