Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак тоя дизелак

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.

    Коментар


      doofiat написа:
      Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.
      Мерси
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        То тема ли е да я опишеш За мен беше полезна дотолкова, че си проверих свещите - познатите симптоми - изпушване при първоначално палене, претрисане на мотора в първите 2-3мин... Оказа се че съм без една. Пак добре, като се има предвид че на 2 пъти ми залепва релето дето дава ток на свещите и ми смъкваше акумолатора до дупка Реших да се доверя на Mitko и смених всичките с чешки. Не беше трудно, като се има предвид че са САМО по 6.50 бройката Ще видим след някой и друг месец.Четох из постингите и за масло в наФтата - аз винаги слагам около 200-300 грама на един резервоар. Чувал съм го от баща ми и мисля че е доста добре за помпата и дюзите. Нямам идея дали има осезаем ефект - не съм карал с "чиста" нафта и нямам база за сравнение Иначе ползвам двутактово - каквото намеря.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            phoenix написа:
            aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така
            Виж сега и аз не се заяждам и не ми е това целта, но в "белите държави" не се занимават да си тровят нервите като нас. Те направо като зачестят проблемите я кара докато спре и я продава - не я ремонтира, а си купува нова.Иначе у нас горивата са си с лошо качество в това няма спор.

            Коментар


              Искам да питам на Брадва ми смукача, ако прави проблеми може ли да се установи на диагностика това?

              Коментар


                ставаше дума не как правят в чужбина, а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."п.с.не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времето
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  вчера вечерта закарах колата на майстора за който бях писсал по горе и днес на обяд си е взех беше ми измерил компресията която е 27,27,22,25 каза ми че единия целиндър е малко слаб но и така мога да е карам , също така съм имал развалена дюза и е оправил и за това ми взе 30лв. за сега като паля се държи добре сравнение с преди и не пропушва , както и не претриса двигатела, но ще чакам сутринта да видя как ще се държи колата.*дано е добре :D , ако някой е запознат какви трябва да са стойностите може да изкоментира мойте как са.
                  Fiat Marea 1,9TD100

                  Коментар


                    phoenix написа:
                    ставаше дума не как правят в чужбина, а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."п.с.не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времето
                    И аз съм на това мнение какво масло какви 5 лева и какво ще смаже това масло най много нагар по дюзите ама колите са си ваши както каза Нино дано някой стар майстор не ви каже да слагате виолетки
                    HONDA I-VTEC

                    Коментар


                      днес колата запали от раз и въобще не прекъсваше надявам се вече да не ми прави проблеми. :D
                      Fiat Marea 1,9TD100

                      Коментар


                        И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно. П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.

                        Коментар


                          ми не точно с подкачването, а с клапана дето задържа нафтата да не се връща обратно..........пробвай с присадка за почистване и не слагай масло в нафтата........би трябвало да помогне. п.с.е ако не е нещо драстично износено клапанчето де, тогава не знам за магически присадки дето да ремонтират без демонтаж макар че то какво ли не е измислено вече
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            doofiat написа:
                            И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно. П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.
                            Охо, това е ново 20-се.Изобщо не си прави труда да ходиш до Ванто, щото няма да ти помогнат.Понамирисва ми на проблем с горивоподкачващата помпа.Преди имах Брава 1.9d... значи за това швабите и бяха сложили електрическа горивоподкачваща помпа!!! Нафтовата помпа беше Бош.Още като дадях контакт и се чуваше как почва да работи и качва гориво.Но вслушай се и в съвета на Phoenix.... провери и това.Само дето си мисля,че на Ванто дизеловите мотори не са им силната страна.Не знам, ти трябва да вземеш решението.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              Ами пробвах с присадка. Дори я концентрирах и сложих цялата, но на 15-20 литра нафта.Добре де къде да ходя мамка му! Не знам вече сервизи, където да не съм обиколил по един или друг повод. Не ми се ходил в Пловдив, защото в петък ще пътувам до Русе и малко ще ми дойде пътя множко.Дайте съвет бе хора!

                              Коментар


                                Nino написа:
                                doofiat написа:
                                И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно. П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.
                                Охо, това е ново 20-се.Изобщо не си прави труда да ходиш до Ванто, щото няма да ти помогнат.Понамирисва ми на проблем с горивоподкачващата помпа.Преди имах Брава 1.9d... значи за това швабите и бяха сложили електрическа горивоподкачваща помпа!!! Нафтовата помпа беше Бош.Още като дадях контакт и се чуваше как почва да работи и качва гориво.Но вслушай се и в съвета на Phoenix.... провери и това.Само дето си мисля,че на Ванто дизеловите мотори не са им силната страна.Не знам, ти трябва да вземеш решението.
                                Но добре де, аз сега разсъждавам така, ако има проблем с подкачването на горивото, защо няма загуба на мощност, няма замисляне при подаване на газ. Освен това като запали сутринта или веднъж запалили вече след това няма проблем с паленето. Но има сиво пропушване и тоя пушек има остра миризма. От какво може да е?

                                Коментар

                                Working...
                                X