Yavor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак тоя дизелак
Collapse
X
-
Напълно съм съгласен с теб - всички ще ги сменям, защото ако въобще ги е сменял някой, не съм бил аз. Ще ви държа в течение.Pecho написа:Ако има нападение, не съм сред атакуващите! :D Просто всички повтаряме, че при тези симптоми първото, което трябва да се провери, са подгревателните свещи и след това да се търси причината другаде (разхерметизиране на системата, помпа и пр.).За проверката: посипвам си главата с пепел: точно на този двигател не съм засичал колко време отнема - 15 мин., 30 мин., 1 час?...doofiat написа:Имам едно такова чувство,че доста ме понападнахте, ама нейсе
Впрочем принципно за целта не е задължително да се свалят свещите - достатъчно е да се разкачи шината. Отделен въпрос, че ако това е причината, ще трябва и да се свалят (при това положение аз лично бих ги сменил всичките, ако не съм сигурен на колко години/километри са).
Коментар
-
Прав е колегата пешо че смяната на такива консумативи като подгр.свещи и разпръсквачи дори е за самите вас и е в наша полза.Друг е въпроса дали разполагаме със необходимите средства около 150лв за свещи предполагам и около220 лв за разпръсквачи и дали ще си караме колата 2-3 години от там на пазара и който я купи да му мисли.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Сигурно вече съм ти омръзнал, ама пак да кажа: провери първо подгревателните свещи. Мисля, че смяната на разпръсквачите е нещо много хубаво (и колата със сигурност ще се изкефи), ама не виждам защо да влизаш в разходи, ако не е установено със сигурност, че имаш неработещ (или зле работещ) такъв!Колкото до свещите - и при тях има 2 и 200, качествени и ментета. Последните свещи, които съм ползвал, бяха от магазина на бул. Стамболийски и Одрин - някакви италиански (?) на цена не повече от 10 лв. (!) парчето. Карах с тях повече от година преди да продам колата. Може за твоята да са различни, но си струва да провериш.И пак да ти река (повече няма, обещавам!): първо провери подгревателните свещи - най-вероятна причина (и най-малък разход на пари)! :Dex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Прав е Реcho като ти казва да сториш това.Но, чакай сега не вярвам някой във форума да е развил уменията на КАШПИРОВСКИ, ако го помниш кой беше.В рубриката "Сервизи/магазини" има цял поменик от телефони на такива/не КАШПИРОВЧОВЦИ/.Ами хвани го, телефона де и дрънкай... ще добиеш най-ясна представа за каква "реална и точна цифра" става дума.Искам да ти кажа само, че имам и едно Рено 1.6d, което е купено 1986г тук в България, карано е само с нашенска нафта, в момента е на 300 и канче хиляди километра и не са му сменяни разпръсквачите.Не вярвам на Фиат да са от пластелин и вече да са се разтопили.Направи каквото ти казват хората.doofiat написа:Добре де тия разпръсквачи сега пък откъде се взеха? Някой може ли да ме ориентира с реална и точна цифра за една такава смяна на разпръсквачи и свещи + труд? Някой иска ли да се пробва с тая задача?
Имам едно контрапредложение, хвани се пробвай с тази задача... все-пак за твоята кола става дума, не за моята или Пешовата.. ок???
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Явор, Явор.....браво пич кефиш ме, много яко, за първи път виждам някой да обяснява толкова добре как работи дизела, много ме накефи спомних си за училище....според мен това наистина е много точно обяснение ако можех щях да ти дам някакви репутации ама вече ги няма
, също така колегата Песхо, много точно обяснение как се проверяват свещите.... Доофиат ако можеш звънни на единия от тях или се уговорете на по бира да ти обяснят как бачка дизелака на по бира. Има си и дюзи(разпръсквачи), и подгревни свещи, и всичко, просто принципа на работа му е различен, затова и работи на по бавни обороти, и са по-масивни частите, понеже има там едни удъри при горенето в следствие на което мотора е по-шумен, но с по-дълъг живот(заради два пъти по-малките обороти например, но не само). Така че разясни си как работи дизела и ще разбереш как да си провериш свещите, по принцип е супер лесно става само с едно кабелче1. откачаш шината дето ги свързва всичките свещислед това или с уред мериш какво е супротивлението на двата изхода на свещите или с едно кабелче опираш + плюсовата клема на свеща към " - " маса, ако има искра значи е ок, ако не значи е за смяна, понеже е прекъсната подгревната нишка във свеща(свеща представлява едно нагревателче което докато ти свети лампата на таблото се загрява до червено или по точно до някакви градуси, които си ги пише във справочниците.......е та като стане достатъчно топло в цилиндъра, загасва лампата на таблото и тогава палиш)е успех и няма смисъл да сменяш всичко накуп, сменя се това което е за смяна......е ако се чудиш какво да си правиш парите е друга работа
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
относно колегата Реибан.....все пак си провери и ти подгряващите свещи, понеже точно такъв е ефекта като не бачка една......другото дето ми хрумва е да ти гълта отнякъде малко въздух....което незнам откъде може да е, но като не виждам маторя нищо не мога да гадая......все пак провери ги тези свещи доста е полезно(един пример: карах едно рено дето правеше този номер, оказа се че там където е филтъра за нафтата се пукнало стъклото и смуче някак си въздух, ама го видях чак накрая понеже тя някаква пукнатина само, и по принцип не се вижда, ама смуче въздух), а на баща ми пежото, е като часовник, ама след като сменихме една свещ, преди това правеше този номер докато не загрее...друго не се сещам с тези симптомиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
phoenix!!! Ти също обясни много неща перфектно.. точно така е за искрата.Адмирации и ако имаше репутации бих ти дал.Само не мога да си спомня колко ома трябваше да бъде съпротивлението на свещите. Консумираниат ток на четирите беше май към 48А или по 12 на свещ.. би трябвало съпротивлението да е към 1 ОМ.phoenix написа:Явор, Явор.....браво пич кефиш ме, много яко, за първи път виждам някой да обяснява толкова добре как работи дизела, много ме накефи спомних си за училище....според мен това наистина е много точно обяснение ако можех щях да ти дам някакви репутации ама вече ги няма
, също така колегата Песхо, много точно обяснение как се проверяват свещите.... Доофиат ако можеш звънни на единия от тях или се уговорете на по бира да ти обяснят как бачка дизелака на по бира. Има си и дюзи(разпръсквачи), и подгревни свещи, и всичко, просто принципа на работа му е различен, затова и работи на по бавни обороти, и са по-масивни частите, понеже има там едни удъри при горенето в следствие на което мотора е по-шумен, но с по-дълъг живот(заради два пъти по-малките обороти например, но не само). Така че разясни си как работи дизела и ще разбереш как да си провериш свещите, по принцип е супер лесно става само с едно кабелче1. откачаш шината дето ги свързва всичките свещислед това или с уред мериш какво е супротивлението на двата изхода на свещите или с едно кабелче опираш + плюсовата клема на свеща към " - " маса, ако има искра значи е ок, ако не значи е за смяна, понеже е прекъсната подгревната нишка във свеща(свеща представлява едно нагревателче което докато ти свети лампата на таблото се загрява до червено или по точно до някакви градуси, които си ги пише във справочниците.......е та като стане достатъчно топло в цилиндъра, загасва лампата на таблото и тогава палиш)е успех и няма смисъл да сменяш всичко накуп, сменя се това което е за смяна......е ако се чудиш какво да си правиш парите е друга работаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар