Значи проблема е изразен в това че на таблото свети лампичка наподобяваща дюза и колата чат пат в движение изгасва и трябва 3-4 пъти да се даде на контакт и 3-4 пъти да се завърти и чак тогава пали независимо дали в резервоара има 5-10-15 или 25 литра нафта...Друго ту върви ту не когато си иска а когато вали все едно е чист дизел 60 коня просто и става нещо и умира мокри някой датчик или нещо подобно..Просто за теста разкачих дебитомера днес да видя дали ще има промяна в работата на колата и такава НЯМАШЕ някой някакви съвети ?? П.П Колата не е моя на приятел е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа комби 1.9jtd
Collapse
X
-
ами те вариантите са много-помпа в резервоара,регулатор на налягането та даже и помпа за високо налягане.като за начало обърни внимание чува ли се помпата в резервоара като дадеш на контакт,махни регулатора и го изчисти от фини частици и все пак не е лошо да я закачиш на диагностика да видиш каква грешка изписва,но поне според мен е проблем с налягането в рейла,а щом пали по-късно значи то е високо,а това от своя страна ме навежда отново на мисълта че е блокирал регулатора от боклуци.не е изключено обаче да е помпата в резервоара.ако по регулатора има фини частици сменяй веднага и горивен филтър.
-
Помпата се чува като даде на контакт значи изчистшане на регулатора и смяна на горивния филтърivel написа:ами те вариантите са много-помпа в резервоара,регулатор на налягането та даже и помпа за високо налягане.като за начало обърни внимание чува ли се помпата в резервоара като дадеш на контакт,махни регулатора и го изчисти от фини частици и все пак не е лошо да я закачиш на диагностика да видиш каква грешка изписва,но поне според мен е проблем с налягането в рейла,а щом пали по-късно значи то е високо,а това от своя страна ме навежда отново на мисълта че е блокирал регулатора от боклуци.не е изключено обаче да е помпата в резервоара.ако по регулатора има фини частици сменяй веднага и горивен филтър.
Ще пиша след като извършим тези работи дали има някаква промяна
А за дебитомера какво ще кажете ?
Коментар
-
Откачи му буксата и ще си покаже. Ако работи нормално без дебитомер, значи е от него, но едва ли ще създава чак такива проблеми.dobrio написа:Помпата се чува като даде на контакт значи изчистшане на регулатора и смяна на горивния филтърivel написа:ами те вариантите са много-помпа в резервоара,регулатор на налягането та даже и помпа за високо налягане.като за начало обърни внимание чува ли се помпата в резервоара като дадеш на контакт,махни регулатора и го изчисти от фини частици и все пак не е лошо да я закачиш на диагностика да видиш каква грешка изписва,но поне според мен е проблем с налягането в рейла,а щом пали по-късно значи то е високо,а това от своя страна ме навежда отново на мисълта че е блокирал регулатора от боклуци.не е изключено обаче да е помпата в резервоара.ако по регулатора има фини частици сменяй веднага и горивен филтър.
Ще пиша след като извършим тези работи дали има някаква промяна
А за дебитомера какво ще кажете ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Мареа комби 1.9jtd
Той го е писал:Dido_Lyubenov написа:Откачи му буксата и ще си покаже. Ако работи нормално без дебитомер, значи е от него, но едва ли ще създава чак такива проблеми.dobrio написа:А за дебитомера какво ще кажете ?Освен това дебитомера не прави такива мизерии.Може и датчика на коляновия вал да е. Ако гасне, и не иска да пали като е загряла, значи е той. Студена пали ли лесно?И да не гадаете, направете една диагностика, ще си каже какво и е.dobrio написа:Просто за теста разкачих дебитомера днес да видя дали ще има промяна в работата на колата и такава НЯМАШЕ някой някакви съвети ??
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар