Здравейте колеги. От известно време насам, дочувам едно странно чаткане от към двигателния отсег, при изкл. от скорост положение. Като натисна съединитела, и чаткането спира. Дали е от лагера на съединитела и до колко може да се окаже сериозен проблем ако е от лагера. Колата е Стило 1.9 жтд 115 к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно почукване при празен ход на двигателя
Collapse
X
-
Може и от първичния вал на СК да се чува. При гасена на ДВГ чаткане може да се чуе и от демпферната шайба на коляновия вал. Ориентирай се по звука каво мможе да го издава, защото вероятностите са няколко и не можем да ти отговорим точно. Ако искаш пиши на ЛС да се уговорим да го чуя как чатка и тогава ще мога да дам мнение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ами да, сутрин като тръгна за работа, и чак след около 5 км. започва да чатка такаАксиален лагер вие при натиснат съединител. Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
-
Не залагай, ще изгубишinfineon написа:Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
На мен по някога ми се чува лагера на съединитела, когато не е натиснат и ДВГ работи на празен ход. Звука е труден за описване, за това няма да се мъча да давам описание. Опира в диафрагмата но явно леко, и като натисна и от пусна педала спира, както и при повишаване на оборотите. Така е вече 4 години и не вие при натиснат съединител, нито в движение. Шум от лагер на първичния вал в скоростната кутия се чува по-осезаемо при натоварване и при работа на място. На високите предавки звука не се чува, поради странични фактори. И да, като натиснеш съединитела звука изчезва.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Само не забравяйте, че има увличане и при натискане на съединителя не е гаранция, че първичният вал не се върти. За да е сигурно, че не се върти ще трябва да е и на скорост. Иначе може да чаткат много неща, аз така не бих дал диагноза. Все пак и на фиестата ми чатка по подобен начин, за да спре варианта е само един. Натискам педала до долу и започвам да го пускам много плавно, пусна ли го рязко и чатка.
Коментар
-
аксиалния лагер на тези коли се върти винаги(това не е лада или москвич).той си е изчислен да се върти постоянно,така че той постоянно опира в диафрагмата,макар и леко.само че май избягахме от темата -ставаше дума за разбит лагер на първичния вал на ск .самия лагер не е скъп,но ремонта-доста
Коментар
-
Не съм съгласен. Ако аксиалния лагер вие/ трака, го прави при натиснат съединител защото именно тогава има натоварване върху него и няма никаква логика ако е от него звука да изчезва като натиснеш съединителя.Ремонта е скъп понеже трябва да се сваля и отваря скоростната кутияи цената почва от 150 нагоре, иначе лагера не е.Не знам как е на пунтото, но на форда се беше изял самия първичен вал и трябваше той да се сменя.Но не бързай да го сменяш, форда го карах с това тракане над 10 000 км и нищо му нямаше.Dido_Lyubenov написа:Не залагай, ще изгубишinfineon написа:Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
На мен по някога ми се чува лагера на съединитела, когато не е натиснат и ДВГ работи на празен ход. Звука е труден за описване, за това няма да се мъча да давам описание. Опира в диафрагмата но явно леко, и като натисна и от пусна педала спира, както и при повишаване на оборотите. Така е вече 4 години и не вие при натиснат съединител, нито в движение. Шум от лагер на първичния вал в скоростната кутия се чува по-осезаемо при натоварване и при работа на място. На високите предавки звука не се чува, поради странични фактори. И да, като натиснеш съединитела звука изчезва.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар