ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивна Система-Проблеми
Collapse
X
-
Това със горивния филтър е вярно! Има разни ефтини буклуци дето пускат финни нишки те правят много беля!!!За трудното или невъзможно палене на jtd-то причини колкото искате,но нещата могат да се ограничат и до горивната уредба само.В конкретния случай ще се опитам да нахвърлям възможните неизправности и начините за проверка. Изискват се обаче специални инструменти които със сигурност ги няма в багажника на колата.Какво се случва на практика,колата не иска да запали или пали много трудно.Тез които имат ФЕС констатират че налягането е ниско,обаче ФЕС не казва защо е така. Ето и възможните причини:Помпата в резервоара не работи или не може да направи нужното налягане(в това число е и бълбукането в резервоара).Може би само тази проверка е възможна в домашни условия а именно да се убедите че по маркуча се движи само гориво като се постави прозрачен маркуч за наблюдение.Може с манометър да се провери налягането което прави помпата директно и успоредно след рагулатора.От тук на татък идва трудното.Приемаме че помпата в резервоара е наред и тръгваме да търсим "налягането"!Най-лесната проверка е да се свалят маркучите за излишно на дюзите и да се направи тест за пропуск от клапаните на дюзите.Възможно е да се открие виновника ,но може и да не е там.Аз лично съм си наравил нужните инструменти и пособия и мога на колата да разбера дали е от дюзи или от регулатор или помпата за високото се е предала.За целта почвам проверка на налягането първо в рейла,после на помпата със и без регулатор.Тази проверка дава 100%гаранцияза откриване на проблема и от без никаква компютърна диагностика.Щом съм хващал дюза със блокирал разпръсквач (иначе към излишното няма ядове) значи метода е възможно най-ефикасния.За съжаление повечето от собствениците нямат възможност или нужните познания сами да разберат какво става под капака.Почва се едно обикаляне,апък колата ако не пали е в пъти по-трудно.Темата е безкрайно дълга като коментариа и като труд също.Ако мога да съм в помощ с нещо добре,ама като знам как става е безмислено само да пишем.Поздрави!
-
какво разбирате под регулатор.това да не е отзад на помпата за високо налягане кадето влиза буксата.решил сам утре парво да сменя рейла ако пак не запали ще смена помпата за високо налягане, и тогава ако неиска ще смена и 4етерите дюзи имам ги нали4ни вси4ките и сам сигорен 4е работят перфектно
Коментар
-
Да питам по въпроса с филтъра, решил съм да го сменя, обаче в TNCar ми предложиха Течнеко за 20 лв и се стреснах точно за това да не би да пропуска боклуци или нишки.Какъв да взема и откъде?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аз също след смяната на стария горивен MANN-FILTER с такъв на Meat & Doria въобще не съм доволен, но ще избута до есента и в кофата.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
u_bo
полезно ще е ако споделиш впечатления, кои марки го правят?specialista написа:..Това със горивния филтър е вярно! Има разни ефтини буклуци дето пускат финни нишки те правят много беля!!!.......
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse

Коментар