Здравейте,имам фиат брава 1.9 JTD 105к. на дърпане пали и гасне ..на старт изобщо няма признак нито пропушва. Като дам на контакт се чува съскане около Гнп-т0 и също така се чува бълбукане към резервоара. Моля ако някой знае и е имал същия проблем да ми помогне. защото всичко смених и колата пак не пали.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивна Система-Проблеми
Collapse
X
-
Ами явно че подкачващата помпа върти на обратно
Да не са разменени + и - на помпата, ако си пипал там нещо ? За друго не се сещам. То там си е правотоков мотор и за посоката има значение поляритета на захранването. Друго обяснение нямам на този "феномен".
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: кола
то е дюза помпа.. на дърпане пали работи... нотмално като я изгася и неще .варти но не пали,не съм я карала на диагностика все още то само това остана което не съм направила но тия дни там ще вървиkluchar написа:Да не смуче от някъде въздух.Кола се пали само ако стартера не работи а и JTD изобщо не .Отви една по една дюзите докато почне да пръска нафта да се изгони въздуха.А на диагностика кво показва
Коментар
-
[quote="Dido_Lyubenov"]Ами явно че подкачващата помпа върти на обратно
Да не са разменени + и - на помпата, ако си пипал там нещо ? За друго не се сещам. То там си е правотоков мотор и за посоката има значение поляритета на захранването. Друго обяснение нямам на този "феномен".[/quot1-во аз съм мацка
и изобщо не съм обращала -си и +ве.. всичко др е сменено..
Коментар
-
Много излишни коментари в темата! Няма нищо общо между помпадюза и въпросната комънреал система.Всъщност има ,но не е тема на обсъждане.Колежка много си далеч,иначе със удуволствие бих ти направил колата.Нека не звучи самохвално,но знам как да открия проблема и как да го отстраня.На диагностика ако я закараш ще ти кажат че нама налягане в рейката!!! А защо е така е друга работа.Минали са много през ръцете ми и те уверявам че точно твоята няма с какво да ме изненада!В същност колата като запали после работи ли?Поздрави!
Коментар
-
Извинявай, колежке ! Не разбрах от ника ти че си дама :D Явно че не си попаднала в правилния сервиз, щом ти говорят глупости, но проблема си е за някой който е навътре в нещата. Трябва да се извади конзолата с помпата като за начало, както и да се провери дали на помпата постъпва правилно захранраването. Вариантите на първо четене са няколко - всичко което минава през помпата да се връша в резервоара преди да е стигнало до маркуча към ДВГ - евентуално запушен горивопровод, както казах, поради някаква намеса да е подадено грешно захраването към помпата, пуск/стоп клапана на ГНП да не отваря ... Има ли някой който може да провери тези неща, дори и чрез напътствия от колеги във форума ? А помпа-дюза е един вид горивна система, ако държиш да научиш каква е разликата със JTD, ще ти пратя линкове с клипчета, показващи нагледно как работят двете системи. Разликата е огромна.tonni_92 написа:толкова майстори обиколих и казаха че е дюза помпа.. ии че трябва диагностика ама мен ме съмнява да не е нещо друга но ще ходи в сервизаDido_Lyubenov написа:Не е помпа-дюза !!!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо бе, ако PD (помпа дюза) е един вид горивна система, какво точно е JTD-то? Да не е един вид двигател или и то е един вид горивна система, но реализиран с една помпа и обща тръба за гориво под високо налягане???Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар