нафта стига до дюзите и не пали,даже и неще да припали само върти,даите идея каде да ровя,благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не пали тд100
Collapse
X
-
Как установи че стига нафта до дюзите ? Цъка ли авансаторния клапан по време на чек -а, нещо правено ли е по колата между последното палене и момента в който вече не пали ? Излиза ли нещо от ауспуха ? Гасне ли оранжевото ключе на таблото ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте наскоро си купих Мареа 1.9 тд и отскоро имам проблем не пали,подкачвам ръчно с помпата нафта и след няколко секунди се чува от към ръчната помпа как влиза въздух в системата и нафтата пада пак в резервоара,прегледах всички мъркучи,горивен филтър от долната страна и не виждам никъде никъв проблем,а ако случайно запали работи,тресе двигателя и пуши бяло,а преди го нямаше това работеше часовник,клапана авансатор го отремонтирах и оттам сега не изпуска,незнам вече какво да правя,ако някой знае нещо да сподели
Коментар
-
сутрина жената е запалила и след 10сек. е изгаснала сама,отвих дюзата и видях че като върти хвърля гориво,миналата седмица изчистих резервоара и сондата,смених филтъра,махнах помпата за подкачване че ми даваше ядове и сложих клапан,от тогава колата си вървеше като нова до днес,на +5градуса и една свещ да не работи ще запали след толкова въртене на стартер.За мареата колега според мен смени помпата за подкачване или отвии филтъра да видиш дали някое уплътнение да не се е разместило при завиването
Коментар
-
Това че от тръбичката излиза нафта, не означава че има достатъчно налягане - 130 - 150 атм. Вероятно гршката ти е че си сменил помпата с клапан. Сега сигурно има въздух в системата и за това е угаснал ДВГ и няма палене. Трябва да обезвъздушиш, и след това ако има проблем пиши. Не отговори на въпросите ми по-горе ...genko1982 написа:сутрина жената е запалила и след 10сек. е изгаснала сама,отвих дюзата и видях че като върти хвърля гориво,миналата седмица изчистих резервоара и сондата,смених филтъра,махнах помпата за подкачване че ми даваше ядове и сложих клапан,от тогава колата си вървеше като нова до днес,на +5градуса и една свещ да не работи ще запали след толкова въртене на стартер.За мареата колега според мен смени помпата за подкачване или отвии филтъра да видиш дали някое уплътнение да не се е разместило при завиванетоСлед като отремонтира авансаторния клапан, ДВГ работил ли е нормално ? Като дадеш на контакт, чува ли се този клапан да цъка по време на чек -а ? На какво мирише белия дим от ауспуха - на нафта или пара ? Като рабити ДВГ на празен ход, авансаторния клапан чува ли се цъка равномерно и отчетливо ? Обезвъздушена ли е добре горивната система ?П.П. Не си мислете че възвратен клапан на мястото на помпата решава проблемите ! Това е голяма грешка !!! Системата не се обезаъздушава сама и без ръчна помпа проблемите рано или късно се появяват.vuldzhev написа:Здравейте наскоро си купих Мареа 1.9 тд и отскоро имам проблем не пали,подкачвам ръчно с помпата нафта и след няколко секунди се чува от към ръчната помпа как влиза въздух в системата и нафтата пада пак в резервоара,прегледах всички мъркучи,горивен филтър от долната страна и не виждам никъде никъв проблем,а ако случайно запали работи,тресе двигателя и пуши бяло,а преди го нямаше това работеше часовник,клапана авансатор го отремонтирах и оттам сега не изпуска,незнам вече какво да правя,ако някой знае нещо да споделиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Възможно е да създава проблеми, зависи в какво състояние ще остане. В единия вариант ще подава гориво много късно, а дори може и да не успява да качи налягане заради него, а в другия вариант ще има много голям аванс и ДВГ ще трака силно и ще пуши много черно.Друг възможен проблем е пуск/стоп клапана. който пък също играе ролята на cut-off клапан, а той се влияе от няколко други фактора ... трябва внимателно да се следи поведението на ДВГ или по-добрия вариант е да се направи компютърна диагностика.genko1982 написа:оправиха се,но сега пак ядове,може ли тоя авансатор нещо да спира паленето след като има нафта до дюзитеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
колега Дидо за налягането не мога да съм сигурен,но за това че съм сложил клапан не ми е грешка,колата от слагането на клапана до сега е минала кам 300км в продалжение на седмица и няма начин да не е обезвъздушена,за аспуха не мога да ти кажа,не свети ключа на таблото ако него имаш в предвид,по принцип за сега се спрях на авансатора да е проблем
Коментар
-
колата първо поработи нормално и после почнаха проблемите,белия пушек мирише на сурова нафта,а за клапана не съм забелязал дали цъка,а аз смятам да сложа клапан преди самата ръчна помпа без да е премахвам,а системата съм е обезвадошил колкото мога незнам,дали е обезводошена добре,тя като запали и като се покара не се ли обезвъдушава сама?
Коментар
-
Бачках в една фирма, имахме Пежо 306Д. Пояи се проблем с подкачващата помпа, и едни майстори я изолираха заедно с оригиналния горивен филтър - слабо място на марката. Поставиха нов филтър, подобен на нашите, но от друга кола. Уверяваха ме че няма проблем, докато в един светъл миг, не ми се обади колегата, че е угасил колата и повеч няма палене :D Точно защото беше се нагълтала с въздух и нямаше как да се обезвъздуши. Сигурен съм че и ти не си успял да обезвъздушиш както трябва, след като си монтирал този клапан. На 99% съм сигурен че имаш въздух в системата и за това не пали. Имало е малко горививо в помпата и мреди нея в маркуча, за това е поработила 10-ина секунди преди да изгасне окончателно
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар