Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапан налягане турбо Фиат Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Клапан налягане турбо Фиат Стило JTD

    Въпреки че има писано по темата, но да кажа и за моя случай. Та до един момент колата си работеше без проблем, до преди два дни когато отивам до магазина без проблем, спирам отпред, и после на тръгване, при палене ми изписа ENGINE FAULT и от тогава е само така. На диагностика показа грешка в налягането - държи постоянно под 1 бар при всички обороти, турбото съответно не работи, а също така колата не вдига повече от 3500 оборота.Та въпроса ми е само от този клапан ли може да е проблема, или и от нещо друго. И странното при мен е че колегите тук се оплакват че ту спира ту работи , а при мен внезапно се появи грешката и си стой постоянно.Като откачам мъркуча кум турбото, и вътре има вакум.
    Stilo 1.9 JTD 115Hp

    #2
    Вакума е от смученето на двигателя, демек работи като дизел без турбо.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      infineon написа:
      Вакума е от смученето на двигателя, демек работи като дизел без турбо.
      ами може и аз да не разбирам ама те не са свързани двата кръга, в смисъл вакума от клапана за налягането задвижва едно буталце, и как през него да мине въздух от самото турбо?
      Stilo 1.9 JTD 115Hp

      Коментар


        #4
        Имах предвид друго- на празен ход като не върти турбината двигателя смуче въздух като обикновен дизел и има вакум заради съпротивлението на въздушния филтър.При тебе турбината е с променлива геометрия.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          infineon написа:
          Имах предвид друго- на празен ход като не върти турбината двигателя смуче въздух като обикновен дизел и има вакум заради съпротивлението на въздушния филтър.При тебе турбината е с променлива геометрия.
          До колкото разбрах колегата откача вакум маркуча към турбината Щом има вакум то трябва геометрията да се движи. Виж при работещ двигател като слагаш и махаш маркуча дали мърда геометрията. Като извадиш маркуча ще мръдне рязко, докато след слагане по бавно се движи.

          Коментар


            #6
            Откача главния маркуч м/у турбината и въздушния филтър.Много ясно защо има вакуум.Най вероятно клапана за контрол на геометрията се е повредил .
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              infineon написа:
              Имах предвид друго- на празен ход като не върти турбината двигателя смуче въздух като обикновен дизел и има вакум заради съпротивлението на въздушния филтър.При тебе турбината е с променлива геометрия.
              До колкото разбрах колегата откача вакум маркуча към турбината Щом има вакум то трябва геометрията да се движи. Виж при работещ двигател като слагаш и махаш маркуча дали мърда геометрията. Като извадиш маркуча ще мръдне рязко, докато след слагане по бавно се движи.
              Точно този вакум маркуч откачам, но го пробвах при угасен двигател, сега ще пробвам и при запален. Буталцето го мърдах и на ръка и засмуквах с уста през мъркучето и се движи. Надявам се от този клапан за налягането да е защото съм го поръчал вече.
              Stilo 1.9 JTD 115Hp

              Коментар


                #8
                Проблемът е решен :D с нов клапан PIERBURG - 145 лв. Чудя се само да се пробвам ли да почиствам стария или направо на боклука, защото като го отворих не беше много мръсен и се движеше свободно буталото напред и назад.
                Stilo 1.9 JTD 115Hp

                Коментар


                  #9
                  Нищо не се хвърля
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Не си го затворил като хората, отвори отново и внимателно разгледай къде е проблема. По добре си оправи старият, че не се знае новият докога ще кара.

                    Коментар


                      #11
                      Ако мембраната на клапана не е скъсана и ако намотката му не е прекъсната всичко е ОК. Всичко е въпрос на добро почистване и добро сглобяване.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар

                      Working...
                      X