Здравейте.Имам Брава и един ден запалих колата малко по трудно от обичайното и тръгнах след няма и 500-600 метра излезе сиво-синкав пушек от аспуха и започна да трака.Изгасих я.Антифриза беше наред но маслото беше почти изчезнало.След около половин час и долях около 2 литра масло,запалих я припуши отново сиво-синкав пушек след което се успокои и заработи нормално.Така в продалжение на 2-3 минути след което отново притрака.Загасих я и чакам вашите отзиви по случая.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 TD 100 При запалване пуши сиво-синкав пушек и трака
Collapse
X
-
колегата в тая тема също губи много масло, но от турбината.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Marea TD100
Коментар
-
Колегата иска да каже че влиза с въздуха през смукателните клапани, което е много вероятно ако се е повредила турбината. Тя се маже с масло под налягане и когато се износят някои компоненти, пуска масло към смукателния колектор или към ауспуха. За да ти помогнем, трябва да направиш няколко неща, и да кажеш резултатите. 1. След като доля масло и поработи, при повторната поява на проблема, изгуби ли се отново двигателно масло. 2. Тракането в такт с работата на цилиндрите ли се чува, или е нещо като тракане перката на разбит вентилатор ? Не се сещам как по-точно да го обясня ... лумбурка ли из ДВГ, или си трака равномерно ? 3. Провери за въздих в горивната система. Ако има обезвъздуши, понякога предизвика и траане от бедната смес в цилиндрите, а винаги увеличава дименето.dadata написа:Откъде ще дойде това масло в цилиндрите?Обясни по точно защото не сам навътре в нещата.БлагодаряОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз бих задал друг въпрос-на какво мирише пушека? Това би сложило край на всякави предположения . Тракането трябва да се разбере дали е от накакъв механичен проблем на мотора(това би обяснило и изчезването на масло) или е не правилно работеща горивна уредба.Една пикаеща дюза може да направи много поразии!!!Трябва ти доктор човече!!!Успех!!!
Коментар
-
Много. Май турбина капут.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Сега ще откачиш маркуча който влиза във смукателния колектор.Ако се оправи да спре да пуши и т.н. значи маслото е идвало през турбото,ако продължи обаче да пуши и да трака да знаеш че нещо е станало на салата вътре в мотора!!!Не ми е приятно да го съобщавам но и в двата случай няма да ти е ефтин ремонта.Успех!
Коментар
-
Здравейте, и аз имам Браво 1.9 ТДКато запаля сутрин и излиза черен пушек после си става безцветен а като е студено се вижда сивкав.Исках да попитам дали е нормално защото от скоро имам колата и карам дизел.Служебната ми е Форд Торнео не съм забелязал да пуши така и затова исках да разбера дали е нормално за този двигател.Даже сега на снега като запаля или изфорсирам и остава черно петно от сажди. Когато карам и я срачкам на 3 та например пак припушва отзад.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар