Погледни над твоя пост.Много бързо пишете,не мога да смогна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото прехвърля масло в кулера. Защо?
Collapse
X
-
Не оспорвам, сигурно си прав за тази кутия. Но малко се отплеснахаме от темата. :D До колкото подразбирам, автора на темата пита за ТД100, а в този мотор, от капака на клапаните маркуча слиза към картера, от картера се качва в сепаратора ( до клапана ЕГР-а) - черна пластмасова кутия, и от там отива маркуч в смукатела след дебитомера и преди турбината. Няма как да стане така, че като препълни капака на клапаните с масло и да го прати при турбината. В случая е невъзможно да се получи, освен ако някой не се е правил на "майстор" и да е променил вентилацията на картера.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Сепаратора си е в капака. Кутията долу въобще не е да се събира масло в нея, помисли. Няма как да има кутия която само да се пълни и да няма от къде да се източи....... Тази кутия си я наричат "резонатор" как е правилно не знам. Също така съм чувал, че при рязко подаване на газ, обема който е в кутията се използва. Защото аз съм виждал как при подаване на газ кутията на филтъра се смачква......Като цяло кутията не е сложена да събира масло. При автора на темата не знам как е изпълнението на масленият сепаратор.FGRC написа:Какво резонира.Горе в капака на клапаните има клапан и когато турбината засмуче той не допуска маслените пари и маслото да слезнат преди турбината.Евентуално ако заяде тогава маслото се събира в този резонатор както го наричаш за да предпази MAF сензора от замърсяване.Маркуча е свързан така,че маслото да се стече в него.
Коментар
-
Явно кутията играе ролята на въздушна възглавница - при рязко намаляване на налягането от към смукателния колектор, се разширява рязко въздуха в кутията, а в последствие плавно се изравнява налягането от двете и страни. Този ефект спокойно се постига, ако входящия отвор е с по-малък диаметър от изходящия. Все пак не е невъзможно и там да кондензират маслени пари при рязка промяна ва налягането.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
В добавка да кажа, че маслото съм го проверил 4-5 дена преди случая. Когато запалих колата, тя поработи около 5мин. и промени звука на работа и аз я изгасих. Предполагам, че затова двигателя е останал незасегнат. Монтирал съм друго турбо втора ръка и за сега няма проблеми. Старото го проверявах няколко пъти за луфтове за да не ви подведа и няма, и няма. Това е. Надявам се като разглобя турбото да се изясни проблема. Щом никой няма сигурно обяснение значи е някаква къръшка работа. Но ще пиша.Fiat Marea HLX TD100 98г.
Коментар
-
Сигурно обяснение може да получиш само от някой който може да погледне и да побутне това онова. Тук са само предположения. Може да научиш какви са всички възможни причини за един проблем, но не и точно кое го причинява. Трябва да имаш хабер от тия неща, за да може с помоща на това което ти казваме по-лесно да откриеш проблема. Иначе видя какво стана :D по описанието нещо изтрака и изгуби маслото. Може и да ти е паднал картера по това описание :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Може ! Малкото омасляване от катрерните газове изобщо не е проблем. Има си го във всеки нормално работещ ДВГ, защо изобщо се занимавате с глупости ? Почиствате или сменяте масления сепаратор и си решавате проблема. Не наливайте неподходящи масла, щото били незнам каква си "марка", спазвайте предписанията иняма да имате проблеми. И на моя ДВГ се омаслява смукателния колектор, но това си има и своите предимства.remak написа:Здравейте,при мен имаше същият случай с масло в кулера/Фиат Стило/ само,че в малки количества,та се чудех,ако изолирам маркуча на картерните изпарения който влиза преди входа на турбото мога ли да прецакам нещо?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
егр-и , маслени изпарения, всичко тва е една много голяма вреда на мотора и освен да ти стопля въздуха в колектора и да го цапа, друго нищо не прави, пращай всичко по дяволите, тапа на егр, направо долу от колектора и горе също и маслените помии на земята или в некой съд
пп. Къде се намира тоя маслен сепаратор
Коментар
-
Чул си нещо, ама не си разбрал :D На ТД100, масления сепаратор представлява една черна пластмасова кутия, хваната за смукателния колектор, до клапана на ЕГР-а. Картерните газове си изгарят много добре в дизеловия ДВГ. Количеството им е нищожно, за да промени по някакъв начин работата на мотора, но пък предотвратяват натрупването на нагар и сажди от ЕГР-а. Като ги пуснеш с маркуч в атмосферата, понеже маркуча не се влачи на 200 метра след теб, ти влизат миризми и маслен конденз в купето. Ако затапиш маркуча, се повишава налягането в картера и ти избиват гарнитурите на картера и капака на клапаните, ДВГ започва да гори масло, защото налягането в картера му помага да се навре в цилиндрите покрай сегментите. За ЕГР-а съм писал достатъчно, който както иска, така да постъпва. Препоръчвам да се поддържа в изправност.jimi69 написа:егр-и , маслени изпарения, всичко тва е една много голяма вреда на мотора и освен да ти стопля въздуха в колектора и да го цапа, друго нищо не прави, пращай всичко по дяволите, тапа на егр, направо долу от колектора и горе също и маслените помии на земята или в некой съд
пп. Къде се намира тоя маслен сепаратор
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар