Здравейте колеги.От 2 седмици се опитвам запаля JTD- то но без успех.Преди големите студове го карах без грижи.Оставих го да почива в големя клинч и сега няма палене.От въртене 3 пъти ми падна акумулатора.Налях му още нафта с мисълта ,че беше малко останала след като я паркирах и може да е замръзнала.Днес след като 1 ден зареждах акумулатора реших пак да го пробвам но без успех.Върти ,детонира на пресекулки , излиза дим от ауспуха но така и не запали.ОТНОВО ПАДНА АКУМУЛАТОРА !!!! Идеи от какво е болен ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.9 JTD не пали!!!!!
Collapse
X
-
Е да беше обяснил че това се прави в закрито и сухо помещение че при тоя сняг си е опит за самоубииство.ivel написа:замръзнала нафта все пак по-трудно се размразява.махни кората на мотора и сложи ако имаш две духалки да топлят тръбичките на дюзите и горивния филтър.след 15- 20мин.ще запали.изпробвал съм го лично .успехКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не казвам че колегата е малоумен или му е писнал живота, но поради факта че съм виждал всякакви изпълнение за палене на дизел зимно време, повечето от който да ти настръхне косата, съм длъжен да предопредя за възможни последици.ivel написа:е той човека да не е малоумен ,не смятам да давам инструкции по мерки за безопасностКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
за две години имах 4 странни проблема с паленето на Фиат Браво ЖТД. Или си пали от раз или колкото и да върти стартера - файда няма! Какъв се оказа проблема: Помпата неподкача гориво.След замерване на помпата ,релето,бушона всичко се оказа ОК. Стигаме по веригата до един механичен прекъсвач който е под десния страничен праг (най в ляво от съединителя) който при катастрофа се задейства и прекъсва помпата да не подава гориво.Именно този бутон се беше скапал(вътре има пружинка и сачма) ту прави ту не прави контакт, интересното е че този бутон прекъсва минуса на помпата а не +.Тази главоблъсканица ми струваше 30 лв и 3 часа!!!
Коментар
-
Имах този случай преди 4 години. Тогава, когато ми се случи писах във форума и след 10 минути Емо ( Емзо) ми подсказа ей тъй от дистанция, къде да търся проблема и наистина се оказа този бутонslavmaster написа:за две години имах 4 странни проблема с паленето на Фиат Браво ЖТД. Или си пали от раз или колкото и да върти стартера - файда няма! Какъв се оказа проблема: Помпата неподкача гориво.След замерване на помпата ,релето,бушона всичко се оказа ОК. Стигаме по веригата до един механичен прекъсвач който е под десния страничен праг (най в ляво от съединителя) който при катастрофа се задейства и прекъсва помпата да не подава гориво.Именно този бутон се беше скапал(вътре има пружинка и сачма) ту прави ту не прави контакт, интересното е че този бутон прекъсва минуса на помпата а не +.Тази главоблъсканица ми струваше 30 лв и 3 часа!!!
... Тук в тази тема обаче идеше реч за друго. Нещо от, което също си бях патил - замръзнала нафта.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Тя темата беше " възбудена" от колегата slavmaster и аз я подех. Почти съм сигурен, че проблема на това момче беше замръзнала нафта. Дано не бъркам темите. Мисля, че на лични си бяха комуникирали тогава...За съжаление това не е първата тема, в която някой с проблем я зарязва след решаването на този проблем. Някак си не е коректно.nsn написа:опаааааааа верно няма кой да види датитеA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар