danzel-jtd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за палене на дизел
Collapse
X
-
На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.
-
Това, което разказваш за Стилото го направи на клип сега в този студ и го сложи в тази тема Застуди се, как палите сутрин ? (клипове) защото на мен не ми се вярва.коцев написа:На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.danzel-jtd написа:а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Зависи колко градуса е вънка. До -2 някъде наистина подгряването гасне веднага, но на по ниски температури при мен си свети 3-4-5 секунди като на обикновен дизел.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Подкрепям за паленето без подгрев - изгоряха ми свещите преди месец и си паля без тях - никаква разлика няма в паленето.vgeorgiev написа:Това, което разказваш за Стилото го направи на клип сега в този студ и го сложи в тази тема Застуди се, как палите сутрин ? (клипове) защото на мен не ми се вярва.коцев написа:На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.danzel-jtd написа:а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
Коментар
-
Ти също направи един клип да видим.Аз на -16*C с три изгорели подгревни свещи, изправна горивна система и здрав акумулатор успях да запаля след 10 мин въртене.xaerial написа:Подкрепям за паленето без подгрев - изгоряха ми свещите преди месец и си паля без тях - никаква разлика няма в паленето.vgeorgiev написа:Това, което разказваш за Стилото го направи на клип сега в този студ и го сложи в тази тема Застуди се, как палите сутрин ? (клипове) защото на мен не ми се вярва.коцев написа:На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.danzel-jtd написа:а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Това е лесно възпламеним газ. Пръскаш в филтъра да го засмуче, и се молиш да не прекалиш защото двигателя има риск да завърти наобратно, или да счупиш някоя биела.xaerial написа:Moже ли малко разяснения за тоя спрей с етер ... за сефте чувам. Как се ползва?S_BANKOV написа:Едно време го правехме с вестник, сега има спрей с етер
И двете не са добра идея ама туи е положениетоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Това е лесно възпламеним газ. Пръскаш в филтъра да го засмуче, и се молиш да не прекалиш защото двигателя има риск да завърти наобратно, или да счупиш някоя биела.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
с една дума:изгасне ли подгрева вартите?коцев написа:На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.danzel-jtd написа:а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар