То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D
Collapse
X
-
Не бъди сигурен за имобилайзера, че аз един ден се чудих с едно Рено дизелак, що не пали, а имобилайзера показва че е изключен. Наложи се да му пуснем един кабел +12 В до стоп клапана за да го приберем :DМарто написа:То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз имам иам същата кола Фиат Добло 1.9Д и от седмица го зглабят и разглабят със същите симптоми(пали гасне) И вече съм учаян. Проверени са:-тръбопроводите и филтрите на горивото.- датчик колянов вал.Чакам с нетарпение да видя с твоя какво ще стане че да правят същото и по моя
AlfaRomeo 156 1.9
Doblo 1.9D Lukas Epic
Brava 1.9D
Punto MK2 1.2 16V
Коментар
-
Е да де, ама в ключа няма ли чип ? Като дадеш на контакт, светва ли ти на таблото индикатор с ключ или да пише "code" , който после угасва и чак тогава да можеш да запалиш ? Ако ма такова животно, то това е имобилайзера. Не е задължително да има дистанционно, за да има имобилайзер.Kris Dimitrov написа:Няма дистанционно Doblo-то. Само с ключ е.Марто написа:То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги проблема е разрешен - оказа се, че от конденза който се е образувал в ауспуха се е заледил и е повредил ватата и е запушил гърнето съответно. При откачане на гърнето колата запали от раз. Благодаря на всички отзовали се и дано темата помогне и на други колеги !п.п. Може някой модератор да преименува темата, тъй като проблема нямаше нищо общо с помпата.Dido_Lyubenov написа:Е да де, ама в ключа няма ли чип ? Като дадеш на контакт, светва ли ти на таблото индикатор с ключ или да пише "code" , който после угасва и чак тогава да можеш да запалиш ? Ако ма такова животно, то това е имобилайзера. Не е задължително да има дистанционно, за да има имобилайзер.Kris Dimitrov написа:Няма дистанционно Doblo-то. Само с ключ е.Марто написа:То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
Коментар
-
Колата беше завлачена дотам. Когато ти стоварят нещо неработещо трябва да почнеш от някъде. Пробва се с друга помпа и се видя, че проблема не е от там. При положение, че и преди е правена помпа има логика натам да се насочи първо. В интерес на истината много неща провериха докато стигнем до гърнето. Важното е, че сега колата работиDido_Lyubenov написа:Еееее, това ме разби :D И къв е тоя майстор дето искаше да смени помпата, че да се отпуши ауспуха
Очаквах че поне на това е обърнал внимание 
Коментар
-
Няма логика да се насочи към помпата, логично е първо да даде смислена диагноза и чак тогава да почне с ремонтите. Този майстор е като нашата поддръжка в бачкането. Онзи ден бяха разкостили един мотокар на съставните му части, че се форсирал сам. Е оказа се счупена пружина на механизма за подаване на газKris Dimitrov написа:При положение, че и преди е правена помпа има логика натам да се насочи първо. В интерес на истината много неща провериха докато стигнем до гърнето.
А те бяха почнали да вадят хидравлики и електроники
Коментар
-
Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблемаchaveto написа:Няма логика да се насочи към помпата, логично е първо да даде смислена диагноза и чак тогава да почне с ремонтите. Този майстор е като нашата поддръжка в бачкането. Онзи ден бяха разкостили един мотокар на съставните му части, че се форсирал сам. Е оказа се счупена пружина на механизма за подаване на газKris Dimitrov написа:При положение, че и преди е правена помпа има логика натам да се насочи първо. В интерес на истината много неща провериха докато стигнем до гърнето.
А те бяха почнали да вадят хидравлики и електроники 
. Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности
. Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники
Коментар
-
Вие диагноза не сте поставили, започнали сте на проба грешка.Не се засягай толкова за "майсторите"Kris Dimitrov написа:Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема
. Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности
. Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники 
Коментар
-
Е, аз си нося мойта на сервиз за неща, които нямам условия да свърша сам, после като си взема колата от сервиза си я оправям и чак тогава карам спокойноKris Dimitrov написа:...Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема
. Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности
. Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники 
Не се шегувам, за момента само едни подгревни свещи ми смениха, без да се налага пипам след "майстора"
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Абе читави майстори трудно се намират. Много си прав за товаDido_Lyubenov написа:Е, аз си нося мойта на сервиз за неща, които нямам условия да свърша сам, после като си взема колата от сервиза си я оправям и чак тогава карам спокойноKris Dimitrov написа:...Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема
. Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности
. Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники 
Не се шегувам, за момента само едни подгревни свещи ми смениха, без да се налага пипам след "майстора" 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар