Ангренажа е на белези,до преди 2 дена трудно палеше но намерих една изгоряла свеш, след подмяната и пали много добре се пак свалихме капаците но трудно се навира фотоапарат там просто мясото е кът всичко си е на нарет коляновия вал, помпата и разспределителния също няма разминаване дори. По едно време си мислех че са ми дали друг ремък защото на този двигател излизат два варянта но е точно този които трябва. Утре ако имам време ще е закарам на друго място .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.7ТD не иска да върви
Collapse
X
-
Тачунгер, по този маркуч трябва да идва въздух под налягане от турбото... При мен турбокоректорния клапан е прецакан и вкарва нафта от ГНП по този маркуч през турбото до всмукателните колектори... Не съм оправял въпросния клапан а маркуча съм вързал към 2-литров галон от бира Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Там се събира нафтичката, вместо да обогатява излишно горивната смес... Можеш да разбереш дали е изправна системата като откачиш маркуча в частта му при ГНП и при подаване на газ трябва да духа силно от него в посока от турбо към ГНП. Също така не трябва да има следи от нафта... А дали сами клапан е изправен и дали наистина подава екстра количество нафта - това може да каже само помпаджия.Ta4kata написа:Този маркуч които излиза от ГНП-то и влиза във горната част (турбо коректора) несъм го забелязал утре ще разгледам, по него какво преминава, Вакум или налягане надали нафта и как да разбера дали системата е в изправност ?M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Чекай малко де, нали за това е тоя форум. Каквото моеже да подскажем, пък дано намерим проблема. Като не става така, тогава вече да се дават пари по сервизи.serge написа:От там трябваше да започнат коментарите по темата.Dido_Lyubenov написа:Работата отива на диагностика в кадърен сервиз.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
[quote="Dido_Lyubenov"]Чекай малко де, нали за това е тоя форум. Каквото моеже да подскажем, пък дано намерим проблема. Като не става така, тогава вече да се дават пари по сервизСъгласен съм. Изказах се неправилно. :Dserge написа:От там трябваше да започнат коментарите по темата.Dido_Lyubenov написа:Работата отива на диагностика в кадърен сервиз.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
Колега аз несъм толкова стиснат та да седя и да чакам някои да ми направи колата и аз да не дам една стотинка, работата е там че в моя град се пишат в големите сервизи за големи маистори и както винаги става в гаражните сервизи кадето нямат грам електроника си оправям колата която и от 5-те да закарам за ремонт неискам да цитирам просто имената на сервизите някои да несе засегне. Нямам време в момента да е закарам някаде из Пловдив за да е огледа някои помпаджия та да се изклучват помпата, дюзете след това турво и тъй, то си е ясно че пари щесе дадът. фирмата в коята работя се занимава със снегопочистване и незнаеш по кое време ще се пребереш, момента е куц и ако може да се свърши нещо между другата и задължителна работа е добре.
Коментар
-
Ти да не мислиш, че във Варна има кой да ти оправи колата. Иначе лъскави сервизи под път и над път.Ta4kata написа:Колега аз несъм толкова стиснат та да седя и да чакам някои да ми направи колата и аз да не дам една стотинка, работата е там че в моя град се пишат в големите сервизи за големи маистори и както винаги става в гаражните сервизи кадето нямат грам електроника си оправям колата която и от 5-те да закарам за ремонт неискам да цитирам просто имената на сервизите някои да несе засегне. Нямам време в момента да е закарам някаде из Пловдив за да е огледа някои помпаджия та да се изклучват помпата, дюзете след това турво и тъй, то си е ясно че пари щесе дадът. фирмата в коята работя се занимава със снегопочистване и незнаеш по кое време ще се пребереш, момента е куц и ако може да се свърши нещо между другата и задължителна работа е добре.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
То почти навсякъде е така-оборудване,дал бог,празни кратуни-също.Ta4kata написа:В града които живея имаме един сервиз които притежава перфектно оборудване за много пари и сервиза страда от това че хоранямат нужната клалификазия за да работят с тях .PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Коментар
-
Не съм си и помислял подобно нещо. Всички сме се сблъсквали с "майстори" в какви ли не сервизи, и искаме да не даваме ГРЕШНИ пари, за "услуга". Идва обаче един такъв момент, в който или трябва да имаш всичко необходимо за пълна диагностика на ДВГ (а то струва много), или да дадеш една сумичка в някой сервиз за да ти направят добра диагностика. А те и двете неща са трудно постижимиTa4kata написа:Колега аз несъм толкова стиснат та да седя и да чакам някои да ми направи колата и аз да не дам една стотинка, работата е там че в моя град се пишат в големите сервизи за големи маистори и както винаги става в гаражните сервизи кадето нямат грам електроника си оправям колата която и от 5-те да закарам за ремонт неискам да цитирам просто имената на сервизите някои да несе засегне. Нямам време в момента да е закарам някаде из Пловдив за да е огледа някои помпаджия та да се изклучват помпата, дюзете след това турво и тъй, то си е ясно че пари щесе дадът. фирмата в коята работя се занимава със снегопочистване и незнаеш по кое време ще се пребереш, момента е куц и ако може да се свърши нещо между другата и задължителна работа е добре.
За това си бистрим проблемите по форумите, обаче идва момента в който не можем да сме полезни с добри идеи и започват едни съвети "сменяй ...", ама то така може да сменим целия ДВГ, а проблема да се окаже в някоя жица. Препоръчвам ти да направиш диагностика на ДВГ в сервиз с добро реноме - препоръчан от колеги в региона, или ако имаш желание да трупаш резервни части - купувай и сменяй докато се оправи. Въпроса е дали ще се случи. Шансовете да е първото което смениш са 50/50. Ти решавай как да остъпиш.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар