Колата е браво 1.9ТД - 75кс 98г. По принцип когато паднаха температурите под 5 градуса и колата трябваше да я подгрея 2 пъти за да запали иначе от 1-вия път не пали. Сега както се застуди още, проблема стана още по-сериозен.1. Понякога се е случвало да я подгрявам дори по 5-6 пъти и пак не пали хубаво. Тъкмо да запали и пак върти върти върти аха да запали и пак върти върти върти.2. Когато успея да я запаля ... първо, че отзад излиза страхотен пушек(виждал съм и други дизели да пушат така но...мисля, че не е нормално да е чак толкова) мотора въобще не качва над 1000 оборота ами дори обратното стои на около 700-750. В този момент едвам държи обороти, мотора прекъсва все едно не му достига гориво или работи на 3 цилиндъра.3. Запален е мотора и подавам газ но или нищо не се случва или качва оборотите и без да махам кракът от газта оборотите сами падат.Някакви идеи колеги?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няма палене - браво 1.9ТД
Collapse
X
-
Преди 3-4 месеца смених само една подгревна свещ(казаха ми, че само тя е за смяна) но беше още топло. Колата започна да пали значително по-добре. Какво да предприема, да сменя и останалите 3 ли ?А ако е въздух, то от къде може да влиза в системата?GbGzTeaM написа:Изгорели подгревни свещи... или въздух да влиза отнякъде в системата. Моя фиат (ТД100) имам чувството, че в студа пали по-добре отколкото през лятото :D
Коментар
-
100 % е въздух, щом не държи обороти и аха да запали, ама не пали. Може да смуче от 1000 места, но най-елементарното е да смениш всички мъркучета на връщащата нафта, както и основните мъркучи от филтъра до помпата и от помпата към обратната нафта. Винаги такива проблеми се проявяват при застудяване, защото се получава разхерметизация някъде в системата в резултат на свиването на материалите. Успех и Весели празници
Коментар
-
Щом от една свещ осезаемо по-добре пали и то в топло време, явно освен нея друга здрава нямашdolarcho написа:Преди 3-4 месеца смених само една подгревна свещ(казаха ми, че само тя е за смяна) но беше още топло. Колата започна да пали значително по-добре. Какво да предприема, да сменя и останалите 3 ли ?А ако е въздух, то от къде може да влиза в системата?GbGzTeaM написа:Изгорели подгревни свещи... или въздух да влиза отнякъде в системата. Моя фиат (ТД100) имам чувството, че в студа пали по-добре отколкото през лятото :D
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Извини ме колега,че използвам темата на колегата dolarcho.Проблема е абсолютно единтичен като на неговото Браво. Ако не ти представлява трудност пиши и на мен на л.с за тези проверки . 1.7 тд. Мерси предварителноspecialista написа:Можеш ли сам да направиш няколко проверки???Ако не си скаран с техниката ще ти пиша какво да провериш!
FIAT PUNTO 1.2MPI-95г
Alfa Romeo 147 jtd - 02г
Коментар
-
[quote="FIATINO"]Извини ме колега,че използвам темата на колегата dolarcho.Проблема е абсолютно единтичен като на неговото Браво. Ако не ти представлява трудност пиши и на мен на л.с за тези проверки . 1.7 тд. Мерси предварителноspecialista написа:Можеш ли сам да направиш няколко проверки???Ако не си скаран с техниката ще ти пиша какво да провериш!
[/quoteПроблемът е решен,смених 2 подгревни свещи на 1-ви и 4-ти цилиндър.
Паленето сега е както трябва.
FIAT PUNTO 1.2MPI-95г
Alfa Romeo 147 jtd - 02г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар