при мен тази сутрин при -8 запали все едно е лято докато чукна ключа с едно подгряване изгасна за 4 5 секунди и завъртях (но имах проблем със замрзъзнали ключалки трябва да ги напръскам с нещо)акумулатора е на една година варта и в нафтата си слагам добавка кастрол ТДА
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD100 - проблем с паленето в студа
Collapse
X
-
напротив, след гаснене на подгрева трябва максимално бързо да завъртиш, така си го пише по мануалите. След гаснене на лампата подгрев вече нямаpioneer 306c написа:Колега много бързо връщаш ключа. Тя тръгва да наема а ти го връщаш. Така нищо не правиш.Освен това колегите са прави. Това не са бързо подгревни свещи за да въртиш на 4-5сек, изчаквай повече време дори и след като изгасне лампата свещите продължават да подгряватНаправи си пълна ревизия на стартера и си вземи читав акумулатор.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
несъм съгласен.След дако изгасне лампата подгрева продължава.Ако се заслушате се чува кога щрака релето.Ако не вярвате изкарайте 1 свещ и гледайте или премерете с мултицед тока на кабела на свещитеpakumba написа:напротив, след гаснене на подгрева трябва максимално бързо да завъртиш, така си го пише по мануалите. След гаснене на лампата подгрев вече нямаpioneer 306c написа:Колега много бързо връщаш ключа. Тя тръгва да наема а ти го връщаш. Така нищо не правиш.Освен това колегите са прави. Това не са бързо подгревни свещи за да въртиш на 4-5сек, изчаквай повече време дори и след като изгасне лампата свещите продължават да подгряватНаправи си пълна ревизия на стартера и си вземи читав акумулатор.фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
-
Колата е закотвена в момета пред вратата.Неможах да взема ремък в петък и събота,та сега нищо немога да правя по нея.Такова хубаво време е,че няма как да не сложиш един ремък,ама като го няма.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Аз само да питам на моята има и нещо като инжекцион когато давам на контакт а тука на клипа не видях такова нещо намира се точно до индикацията на акумулатора от ляво иначе и аз чакам да изгасне лампата за подгрева и след 1-2 секунди паля и няма никви проблеми даже пали по бързо отколкото при топло време
а иначе и аз имах тоя проблем сутрин обаче бях забравил на два пъти плафона светнат и сутрин беше същата работа НЕ палеше
Коментар
-
Да, зависи колко е студено. Ако се заслушам, чувам как релето изключва някъде поне след 30 секунди при първото палене за деня в тия студове.iliyan написа:Подгрева продължава между 20 и 30 сек.,нищо че лампата е изгаснала или си запалил.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Това е индикацията за дюзите,или по-скоро за умната дюза.benzol написа:Аз само да питам на моята има и нещо като инжекцион когато давам на контакт а тука на клипа не видях такова нещо намира се точно до индикацията на акумулатора от ляво иначе и аз чакам да изгасне лампата за подгрева и след 1-2 секунди паля и няма никви проблеми даже пали по бързо отколкото при топло време
а иначе и аз имах тоя проблем сутрин обаче бях забравил на два пъти плафона светнат и сутрин беше същата работа НЕ палешеFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
това е нова и интересна информация за мен, факт е обаче, че в мануала на либрата ми, която е жтд все пак, знам ли, може да има разлика в подгрева- пише си 4-5 секунди, гасне лампата и максимално бързо да се пали... Не споря, просто споделямvan02 написа:несъм съгласен.След дако изгасне лампата подгрева продължава.Ако се заслушате се чува кога щрака релето.Ако не вярвате изкарайте 1 свещ и гледайте или премерете с мултицед тока на кабела на свещитеpakumba написа:напротив, след гаснене на подгрева трябва максимално бързо да завъртиш, така си го пише по мануалите. След гаснене на лампата подгрев вече нямаpioneer 306c написа:Колега много бързо връщаш ключа. Тя тръгва да наема а ти го връщаш. Така нищо не правиш.Освен това колегите са прави. Това не са бързо подгревни свещи за да въртиш на 4-5сек, изчаквай повече време дори и след като изгасне лампата свещите продължават да подгряватНаправи си пълна ревизия на стартера и си вземи читав акумулатор.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
еми нали и той е с ТД100 не трябва ли да му светне? защото аз на клипа не видях такова нещо,преди малко и аз излизах с колата верно малко тудно палнах(в смисъл завъртя 2-3 докато запали) но все пак запали от 1-вия път но аз съм с акумулатор 45А което за дизел си е малкоkal0yanch40 написа:Това е индикацията за дюзите,или по-скоро за умната дюза.benzol написа:Аз само да питам на моята има и нещо като инжекцион когато давам на контакт а тука на клипа не видях такова нещо намира се точно до индикацията на акумулатора от ляво иначе и аз чакам да изгасне лампата за подгрева и след 1-2 секунди паля и няма никви проблеми даже пали по бързо отколкото при топло време
а иначе и аз имах тоя проблем сутрин обаче бях забравил на два пъти плафона светнат и сутрин беше същата работа НЕ палеше
Коментар
-
Вчера най-сетне взех пустия ремък и го сложих.След зимен сън от 1 седмица,колата непожела да запали.От 3-тя път запали.А за моята лапчичка,за дюзата,може би е изгоряла,несъм отварял да ги подменям.Сигурно има такива дето никога несъм виждал да светят.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse


Да, ако разполагате с мултице
Коментар