Здравейте колеги преди 1 месец горе долу си купих фиат пунто 1.7 ТД.2 3 дни след покупката разбрах че колата има проблем с паленето сутрин ..... Ходих при майстор оставих му я (имаше и проблем с стартера) та въпростният майстор първо е отсранил проблема с стартера след това ми е мерил компресията и дюзи и разпръсквачи .... дюзите са наред разпръсквачите нови .... и ми се обажда и ми казва че няма компресия на 3-ти цилиндър а на другите 3 имало по 20 ... След това аз отивам вземам си колата сваляме с брат ми главата след което я закарваме на шлаиф препасване на клапане смяна на гумички всички екстри който се сетиш
Вчера вечерта започнахме да я сглабяме и днес следобед всичко си беше на мястото ....но .....от тук идва големия ми въпрос ....Колата пак нейска да запали нормално киха кашля както преди пуши и едва ли не пали след 15 мин въртене .... ИМА ЛИ КОЛЕГА ОТ ФОРУМА С ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ И ДА КАЖЕ МОЛЯ ВИ КАК ГО Е ОТСТРАНИЛ МОЛЯ ВИ !!!! ЩЕ НАПЪЛНЯ НЯКОЙ ТРАП С НЕЯ ВЕЧЕ !!! Благодаря предварително на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава
Collapse
X
-
Чакай малко! Отворил си мотора с диагноза ниска компресия и не си сменил поне едни сигменти!?!?Сега ще надуеш един по един цилиндрите да видиш къде отива "вятъра" и ако е в картера ще играеш занятието на нова сметка.Успех!AnotheR написа:Колега ти знаеш ли как се сменят сигменти ? защото аз знам
Коментар
-
Помпата му е обикновен Бош със туррбо коректор.Колегата не спомена има ли имобилайзер !Обикновено заводския е вграден на помпата като защитава клапана пуск/стоп .Ако колата пуши докато се върти т.с. има впръскване в цилиндрите по скоро имото е наред.Ако обаче отзад няма пушек значи няма впръскване.Причини пак много, липса на гориво,проблем с имото!Това е прекалено елементарен модел че да създава проблеми на някой!!!Успех!!!nsn написа:гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е ок
Коментар
-
29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !
Коментар
-
Това ще рече,че прекалено късно впръсква горивото,затова работи малко след като извадиш ключа.Все пак е ясно,че на дизела не му трябва ток,зада работи.Респективно нагнетеното по-късно гориво,няма къде да отиде и кара мотора да работи още малко,докато изгори.AnotheR написа:29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Пак ми спестяваш подробности! Какъв е цвета на пушека?Предполагам че е бял и мирише много на сурова нафта.Със подгрева всичко ли е ОК!Казах че на колелото на помпата има бва белега.Много пъти са я зацепвали грешно.Павиш така: сваляш ангренажния ремък като преди това поставяш колянов вал и разпределителен вал на белези.Отвиваш тръбичката на първи цилиндър,даваш контакт и почваш да въртиш с един ключ колелото на помпата и гледаш кога ще пръсне нафта.Повтори го стотици пъти ако трябва за да се обедиш в точния момент.Там трябва да има белег .Това е да ориентираш правилно ремъците.Друг е въпроса че ГНП-то трябва да се центрова към мотора,но колкото и да не е наред трябва да запали.Успех!AnotheR написа:29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар