някой знае ли точно от къде идва разликата във въртящия момент на брава 1.9 jtd и ланча либра 1.9 jtd.само софтуерна ли е тя или не
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разлика между брава 1,9 jtd и ланча либра 1.9jtd
Collapse
X
-
Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре
Накратко разликата е само в софта
-
Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре
Накратко разликата е само в софта
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Е аз съм имал и въпросната либра и марея-мога да кажа че либрата е мъртвец спрямо фиатите.Незнам тези нютонметри как ги пишат но скоро карах либра на познат и спрямо фиат който е сток незнам как ще го бие.Че е по тежка вярно ама....tomsan написа:Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре
Накратко разликата е само в софта
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Тук никой не говори за биене..... въпроса е от къде е разликата.А това, че си карал еди какво си не означава, че това е критерият за вървене.Защото аз мога да ти кажа, че дори и да вървят еднакво..... отново ще имаш чувството, че Фиат върви повечеkimirai написа:Е аз съм имал и въпросната либра и марея-мога да кажа че либрата е мъртвец спрямо фиатите.Незнам тези нютонметри как ги пишат но скоро карах либра на познат и спрямо фиат който е сток незнам как ще го бие.Че е по тежка вярно ама....tomsan написа:Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре
Накратко разликата е само в софта 
Коментар
-
Това мисля на всички им е ясно.Или пък не?Кутията и съединителя на Бравата ще ги удържат тези 255 нм без никакъв проблем.Проблемът идва в ниските обороти и по-големия момент.Ако се направи по-плавно разгръщане на въртящия момент могат да се избегнат някои дефекти/ефекти.emzo написа:Разликата е и в скоростната кутия.Съединителя е издърпващ.
Коментар
-
Може би и аз грешно се изразих-при наличие на 50 нм в повече колата не би ли следвало да е с по добра динамика и т.н,да тръгва по добре от ниските.Чисто като усештане либрите които съм карал-моята и на двама приятели са спънати.Не искам да споря,не съм специалист но защо нашите любими италианци предоставят по голям въртящ момент ание да не можем да го усетим.chaveto написа:Тук никой не говори за биене..... въпроса е от къде е разликата.А това, че си карал еди какво си не означава, че това е критерият за вървене.Защото аз мога да ти кажа, че дори и да вървят еднакво..... отново ще имаш чувството, че Фиат върви повечеkimirai написа:Е аз съм имал и въпросната либра и марея-мога да кажа че либрата е мъртвец спрямо фиатите.Незнам тези нютонметри как ги пишат но скоро карах либра на познат и спрямо фиат който е сток незнам как ще го бие.Че е по тежка вярно ама....tomsan написа:Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре
Накратко разликата е само в софта 
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Въпросът не се ли отнася конкретно за двигателя? Тези 200 (или 255) НМ са измерени преди кутията. Тя не влияе на момента, който създава двигателят.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------tomsan написа:Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре
Накратко разликата е само в софта
Не би следвало. Колите не са еднакви, имат различно тегло, различна ходова част. Тези 50 НМ повече са в пиковия момент, а не в целия диапазон. Например на Бравата имаш 200 НМ на 1500 оборота, на Либрата да речем също са толкова при тези обороти, а не са с 50 повече. Само че Бравата е малко под 1200 кг, а Либрата е малко над 1300. Като добавиш към това и различните предавателни числа на кутията и диференциала, се получава съвсем различно представяне на автомобила при 1500 оборота, примерно.kimirai написа:Може би и аз грешно се изразих-при наличие на 50 нм в повече колата не би ли следвало да е с по добра динамика и т.н,да тръгва по добре от ниските.Чисто като усештане либрите които съм карал-моята и на двама приятели са спънати.Не искам да споря,не съм специалист но защо нашите любими италианци предоставят по голям въртящ момент ание да не можем да го усетим.
Коментар
-
Точно така,Оги.ogi28b написа:Въпросът не се ли отнася конкретно за двигателя? Тези 200 (или 255) НМ са измерени преди кутията. Тя не влияе на момента, който създава двигателят.
Те ненапразно производителите дават мощност и въртящ момент на мотора/коляновия вал/маховика, а не на колелата
Мисля че съм отговорил коректно на въпроса на колегата автор на темата.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар