Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за 1.9jtd

    Не мога да повярвам, че като заклет фен на бензина пускам такава тема, но ето ,че стана и това обстоятелствата с новата ми работа налагат чести пътувания и реших да си сменя ХГТ-то, което обслужих преди няколко месеца с нещо по икономично като 1.9jtd(незнам още на кое купе точно). Та имам няколко основни въпроса:1. Как е като поддръжка мотора? Какви проблеми дава и т.н.2.Разход?3. След ремапване и някой друг мод какви коне може да се извадят от него?
    Bravo HGT

    #2
    1. Поддръжката е като на всеки дизел. Не са скъпи частите ,е зависи де има неща ,които са си скъпички. Аз сега на стилото имам да сменям демпферна шайба и шайба на алтернатора двете са около 300лв,но това са си консумативи.2. Разхода поне при мен на стилото в града е около 6/100 ,а извън града от 4.3 до 5.2 с мое каране.3. Тук вече не мога да ти кажа нищо.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #3
      KUM4o написа:
      1. Поддръжката е като на всеки дизел. Не са скъпи частите ,е зависи де има неща ,които са си скъпички. Аз сега на стилото имам да сменям демпферна шайба и шайба на алтернатора двете са около 300лв,но това са си консумативи.2. Разхода поне при мен на стилото в града е около 6/100 ,а извън града от 4.3 до 5.2 с мое каране.3. Тук вече не мога да ти кажа нищо.
      Точно такъв разход търся колега. Сега някой ако каже и нещо по въпрос 3 и съм се навил напълно
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        3.До +30%.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          колега правилно сисе насочил това са едни от най добрите дизели .фиат наравиха еволюция в дизеловото двигателостроене именно с този мотор освен това всички нови технологии в последните 14г са на фиат-комънрейл,а сега и мултиеър.швабите могат самода завиждат ,защото не само не могат да направят такъв двигател ,но и евросъюза им спря от производство тяхната вликапомпа дюза.освентова второто поколение jtd-multijet се монтира на опел и сузуки,защо ли отговори сисам

          Коментар


            #6
            Защото Опел а предполагам и Сузуки нямат собствен дизелов мотор.

            Коментар


              #7
              Карам трето жтд-105 кончета.Ами проблеми с мотора не съм имал НИКАКЪВ.Като разход е много добър при мен около5.2 навън и 7 в града но карам на късо-около 3.5 м.Проблема е че след ремапа не мога да си позная колата и педала все е до долу да наказвам разни помпи-дюзи :D Но ако имаш около 5 бомбета по добре е стилото и ремапа му е по силен!относно мапа ще ти кажа на лични!
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #8
                на колегата chaveto мога да кажа че опел имат свой дизеловн екотек комън рейл ное несполучлив и дава много дефекти, за сузуки не съм сигурен но даже и така да езащо не си измислят свой мотор с директно впръскване

                Коментар


                  #9
                  kimirai написа:
                  Карам трето жтд-105 кончета.Ами проблеми с мотора не съм имал НИКАКЪВ.Като разход е много добър при мен около5.2 навън и 7 в града но карам на късо-около 3.5 м.Проблема е че след ремапа не мога да си позная колата и педала все е до долу да наказвам разни помпи-дюзи :D Но ако имаш около 5 бомбета по добре е стилото и ремапа му е по силен!относно мапа ще ти кажа на лични!
                  Ми няма да е Стило. Нещо около цената, на която мисля да продавам ХГТ-то. Даже май се ориентирам към Алфа 145 с тоя мотор. Вървят горе долу колкото ХГТ-то като цени. Ако намеря някой навит за бартер още по добре. Тия дни ще го снимам и ще го пускам
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #10
                    smokie написа:
                    kimirai написа:
                    Карам трето жтд-105 кончета.Ами проблеми с мотора не съм имал НИКАКЪВ.Като разход е много добър при мен около5.2 навън и 7 в града но карам на късо-около 3.5 м.Проблема е че след ремапа не мога да си позная колата и педала все е до долу да наказвам разни помпи-дюзи :D Но ако имаш около 5 бомбета по добре е стилото и ремапа му е по силен!относно мапа ще ти кажа на лични!
                    Ми няма да е Стило. Нещо около цената, на която мисля да продавам ХГТ-то. Даже май се ориентирам към Алфа 145 с тоя мотор. Вървят горе долу колкото ХГТ-то като цени. Ако намеря някой навит за бартер още по добре. Тия дни ще го снимам и ще го пускам
                    Аз пък ти препоръчвам Алфа 146 със 1,9JTD,ако ще е Алфа.Все пак е с 4 врати и чувствително по-просторна.
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Мнения за 1.9jtd

                      smokie написа:
                      Не мога да повярвам, че като заклет фен на бензина пускам такава тема, но ето ,че стана и това обстоятелствата с новата ми работа налагат чести пътувания и реших да си сменя ХГТ-то, което обслужих преди няколко месеца с нещо по икономично като 1.9jtd(незнам още на кое купе точно). Та имам няколко основни въпроса:1. Как е като поддръжка мотора? Какви проблеми дава и т.н.2.Разход?3. След ремапване и някой друг мод какви коне може да се извадят от него?
                      - що ли се смея ?1. мотора е желязо, няма грижи там.2. спрямо туй на аватара ти .... смешно малък, гледай да е евро3 мотор.3. при jtd115 достатъчно, че да направи 3 коли разлика на HGT147 п.с. щом няма да е стило - твърдо алфа, там jtd105 е фабрично напомпан и държи повече от фиатките
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Re: Мнения за 1.9jtd

                        emzo написа:
                        smokie написа:
                        Не мога да повярвам, че като заклет фен на бензина пускам такава тема, но ето ,че стана и това обстоятелствата с новата ми работа налагат чести пътувания и реших да си сменя ХГТ-то, което обслужих преди няколко месеца с нещо по икономично като 1.9jtd(незнам още на кое купе точно). Та имам няколко основни въпроса:1. Как е като поддръжка мотора? Какви проблеми дава и т.н.2.Разход?3. След ремапване и някой друг мод какви коне може да се извадят от него?
                        - що ли се смея ?1. мотора е желязо, няма грижи там.2. спрямо туй на аватара ти .... смешно малък, гледай да е евро3 мотор.3. при jtd115 достатъчно, че да направи 3 коли разлика на HGT147 п.с. щом няма да е стило - твърдо алфа, там jtd105 е фабрично напомпан и държи повече от фиатките
                        Да, да алфа 145 ще е определено. Аз съм фен на двувратките:D и не е смешно колега. На мене даже ми се плаче, щото ако имах пари никога нямаше да си го продам Hgt-то. Бих си го оставил за да си праа кефа с него, щото тая кола е направена за кеф. Може да не е най-вървежната в класа и, ма си ми докарваше адреналинче като я настъпа и ревне:D дай боже някой ден да имам пари да поддържам две коли, задължително ще си зема едно HGT VIS-че 155 или купе 20v turbo. Просто съм си влюбен в петака и тва си е
                        Bravo HGT

                        Коментар


                          #13
                          bravo/a/marea jtd105 - 200Nmalfa 145/146 jtd105 - 255NmСам виждаш, за каква фабрична разлика става дума.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            bravo/a/marea jtd105 - 200Nmalfa 145/146 jtd105 - 255NmСам виждаш, за каква фабрична разлика става дума.
                            Мерси колега. Определено ще взема Алфа. Марея или браво няма смисъл да си зимам, че ще ми напомня за ХГТ-то Вече говорих с един човек от форума и за чипче. Каза, че става към 135 коня количката, което ме устройва. Сега само остава да си намеря читава. А кво мислите за чист бартер такава алфа за Бравото. Дали е добре като идея. Или и някви отгоре трябва да дам аз примерно. Горе долу около 2500 вървят и двете гледам, и като се има впредвид че съм дал към 600лв за ремъци, ролки и термостат преди два месеца и 120 за иридиеви свещи дали да се навия на такъв бартер. Имам нещо впредвид за това питам.
                            Bravo HGT

                            Коментар

                            Working...
                            X