Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на семеринга на коляновия вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на семеринга на коляновия вал

    Понеже не намерих нищо с тая търсачка,а фиатката ми тече като лейка отвсякъде съм решил да сменям гарнитури опръстени и каквото тече та мисълта ми е как точно се сменя семеринга на коляновия вал.Също така само за информация ме интересува гарнитурата на картера много ли е сложна,че нея най вероятно няма да я сменям сега. Мерси предварително
    Fiat Bravo TD100

    #2
    На вала са два семеринга кой от тях искаш да смениш?

    Коментар


      #3
      Гарнитурата на картера ще е по-елементарна от махане на скорости и маховик за единия семеринг или махане на всички ремъци и шайбата на коляновия вал за другия.
      ex Punto '95 1.1
      Lancia Y 1.1
      Bravo HGT 2.0 20V
      Supermoto!

      Коментар


        #4
        Няма да е лошо преди да сменяш да си провериш и вентилацията на мотора. Ако е запушена е нормално да надува и да тече.

        Коментар


          #5
          Ще сменям семеринга откъм ремъците до свалянето на зъбното колело съм правил това движение няколко пъти интересува ме самия семеринг как се сменяГарнитура на картера се оказа че няма само със силикон било, та има ли нещо специфично при свалянето силиконирането и слагането обратно което трябва да знам.Мерси предварителноchaveto как да си проверя вентилацията на мотора
          Fiat Bravo TD100

          Коментар


            #6
            Чистиш хубаво от стария силикон, обезмасляваш, подсушаваш и слагаш нов слой. Препоръчвам ти да ползваш ЕДИНСТВЕНО черен силикон Victor Reinz. Семеринга се сваля с отверка, примерно, новия леко се набива с гумен чук най-добре, ако не си го правил преди.
            ex Punto '95 1.1
            Lancia Y 1.1
            Bravo HGT 2.0 20V
            Supermoto!

            Коментар


              #7
              Сваляш колелетата и с една отвертка го изчопляш старият, след това внимателно набиваш новият с подходящите инструменти. Аз досега съм свалял два картера на JTD-та и двата бяха залепени жестоко, не мисля, че ако при теб не е свалян картера ще тече от него. Смени семеринга, почисти маслото и след това ако тече отваряй картера.Вентилацията трябва да я провериш да не е запушена.

              Коментар


                #8
                колеги мерси за отговорите ще ми бъдат много полезни сега събота и неделя ще правя тези движения.за семеринга схванах за гарнитурата и ан мен ми казаха само този силикон няма да бързам с нея ако вее пак тече от там има ли някви болтове който да трябва да се сваля скоростна кутия или нещо в смисал да се достигат трудно и има ли специален ред на завиване на болтовете ?
                Fiat Bravo TD100

                Коментар


                  #9
                  mito_vr написа:
                  колеги мерси за отговорите ще ми бъдат много полезни сега събота и неделя ще правя тези движения.за семеринга схванах за гарнитурата и ан мен ми казаха само този силикон няма да бързам с нея ако вее пак тече от там има ли някви болтове който да трябва да се сваля скоростна кутия или нещо в смисал да се достигат трудно и има ли специален ред на завиване на болтовете ?
                  Скорости не се свалят, най-много да има 2-3 болта баш между картера и скоростите, но с каре на тресчотката няма ядове. При затягане винаги съм затягал 4-те края първо, след това от средата към крайните болтове, за да има колкото се може по-равномерно залепване. На Брава ТД100 помня, че трябваше много тегаво да се усуква картера, за да се извади или се махаше скобата на лагера на полуоската, ако имаше такъв, нямам точен спомен, но мисълта ми е да огледаш хубаво преди да предприемеш действие.
                  ex Punto '95 1.1
                  Lancia Y 1.1
                  Bravo HGT 2.0 20V
                  Supermoto!

                  Коментар


                    #10
                    BeLo написа:
                    mito_vr написа:
                    колеги мерси за отговорите ще ми бъдат много полезни сега събота и неделя ще правя тези движения.за семеринга схванах за гарнитурата и ан мен ми казаха само този силикон няма да бързам с нея ако вее пак тече от там има ли някви болтове който да трябва да се сваля скоростна кутия или нещо в смисал да се достигат трудно и има ли специален ред на завиване на болтовете ?
                    Скорости не се свалят, най-много да има 2-3 болта баш между картера и скоростите, но с каре на тресчотката няма ядове. При затягане винаги съм затягал 4-те края първо, след това от средата към крайните болтове, за да има колкото се може по-равномерно залепване. На Брава ТД100 помня, че трябваше много тегаво да се усуква картера, за да се извади или се махаше скобата на лагера на полуоската, ако имаше такъв, нямам точен спомен, но мисълта ми е да огледаш хубаво преди да предприемеш действие.
                    Да ще внимавам и доста ще огледам преди да разглабям там че не ми е ясно баш баш,но е правен основен ремонт на двигателя и картера е свалян така че е напално възможно и от там да тече (
                    Fiat Bravo TD100

                    Коментар


                      #11
                      Ако не е изчистено хубаво или не е сложен хубав силикон - напълно възможно.
                      ex Punto '95 1.1
                      Lancia Y 1.1
                      Bravo HGT 2.0 20V
                      Supermoto!

                      Коментар


                        #12
                        колеги най-големия теч се оказа че е от там дето пръчката за маслото влиза в картера.Изчистих картера и за 5мин. работа на място от там протече и започна да капе на земята.Гарнитура ли е опръстен ли е и как точно се сменя
                        Fiat Bravo TD100

                        Коментар


                          #13
                          някакво подобие на о пръстен е ама не точно. Мисля, че няма да намериш по магазините да се продава. Ако пък намериш кажи къде
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            някакво подобие на о пръстен е ама не точно. Мисля, че няма да намериш по магазините да се продава. Ако пък намериш кажи къде
                            хмм ще потърся из магазините,но ако не намеря какво може да е спасението
                            Fiat Bravo TD100

                            Коментар


                              #15
                              Добър вечер!Колеги нов съм в форума,до сега само следях темите и четях с интерес.Ето и при мен се появи страннен проблем.След смяна на маслото започна да тече масло,като се стича точно къде се сглобяват скоростите към мотора-точно на смата сглобка.Първоначално си помислих,че е от смеринг на колянов вал,но след две разглабяния и смяна на 2 семеринга тече още си стои.Не е сериозно,но за една вечер си прави малка локва.Възможно ли е да е от друго място и да се стична точно там,та да дава представа,че е от семерингата на коляновия вал.Колата е Фиат брато 1.9JTD 1999година.
                              Fiat Stilo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X