Привет ,Колеги! Възможно ли от тази част която съм отбелязал по -долу на снимката, да има нещо общо с оборотите на двигателя.Забелязах че има един маркуч който отива в колекторната тръба на постъпващия въздух в двигателя, и ме навява на мисълта че това мъркуче е вакумно, и тази част на помпата е един вид обогатител( смукач по просто казано)....До колкото знам при старите дизели имам ръчно обогатяване на сместа , докато при новите е заменено с автоматични.Да не забравя помпата е на БОШ!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио
Collapse
X
-
Re: Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио
Това ти е така наречения ТПС!Информира контролера ти какъв е товара на мотора!Маркуча за който говориш не е вакумен а точно обратното.Тава ти е турбо коректора!От налягането в колектора премества една мембрана ,а тя лостов механизъм и така се дава повече гориво когато е под товар мотора!betuk написа:Привет ,Колеги! Възможно ли от тази част която съм отбелязал по -долу на снимката, да има нещо общо с оборотите на двигателя.Забелязах че има един маркуч който отива в колекторната тръба на постъпващия въздух в двигателя, и ме навява на мисълта че това мъркуче е вакумно, и тази част на помпата е един вид обогатител( смукач по просто казано)....До колкото знам при старите дизели имам ръчно обогатяване на сместа , докато при новите е заменено с автоматични.Да не забравя помпата е на БОШ!
-
Re: Относно обороти на двигател 1,7тд на Фиат Палио
А възможно ли е ако това маркуче издиша от някъде да прави този проблем, ако не какъв може да е проблема че да ми играят оборотите с порядъка 150-200 об нагоре спрямо нормалните.Иначе колата си върви перфектно, само дето като запаля първоначално ооборотите са по-ниски някъде към 700-750, като карам 5 мин градско, тогова започва да се дигат до 1100-1150 об при свободна скорост или на място . И другия ми въпрос който се опитвам да разбера, е при по- ниски температури кое устройство изпълнява функцията като обогатител на сместа и как функционира. При старите дизели това се изпълняваше ръчно!specialista написа:Това ти е така наречения ТПС!Информира контролера ти какъв е товара на мотора!Маркуча за който говориш не е вакумен а точно обратното.Тава ти е турбо коректора!От налягането в колектора премества една мембрана ,а тя лостов механизъм и така се дава повече гориво когато е под товар мотора!betuk написа:Привет ,Колеги! Възможно ли от тази част която съм отбелязал по -долу на снимката, да има нещо общо с оборотите на двигателя.Забелязах че има един маркуч който отива в колекторната тръба на постъпващия въздух в двигателя, и ме навява на мисълта че това мъркуче е вакумно, и тази част на помпата е един вид обогатител( смукач по просто казано)....До колкото знам при старите дизели имам ръчно обогатяване на сместа , докато при новите е заменено с автоматични.Да не забравя помпата е на БОШ!Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Аз също искам да разбера точно това което питаш(как се управлява принудителния повишен празен ход)Проблема ти е там!Затова като е студена нямаш обороти а като загрее се вдигат,а тяхното променяне на топло е защото достигат предела си на празен ход и регулатора ги отсича.И така нон стоп!Успех!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар