Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбината на мк2 Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбината на мк2 Пунто

    Здравейте колеги.От 1 седмица насам всяка сутрин имах 1-2 капки масло в гаража и ходих на майстор, огледа колата и ми каза, че турбината ми е тръгнала и трябва да го сменя. Но понеже набързо го огледа, и ми се ще да е някакъв маркуч а не турбото.Искам да знам ако ми е тръгнало турбината (както казва майстора) можели да си купя с променлива геометрия турбина и да я монтирам на моята кола? И какво друго ще ми е нужно да сменя? И понеже сам с ремап, ще трябвали наново да ми настроят колата(ако стане турбината). Мерси от сега.
    Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

    #2
    То хубаво да сложиш турбо с промелнива геометрия, но при теб няма кой да я управлява!Така че с две думи не става! Има вариант да се направи, но ще е доста скъпо и няма да си оправдава парите! А и сигурен ли си че твоята турбина си е заминала!От къде точно капе това масло???
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V - 150к.с.
    Аlfa Romeo 145 1.3 Boxer - 90к.с. - ex
    Аlfa Romeo 33 1.7 8V Boxer - 1?? к.с.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD - 136к.с+

    Коментар


      #3
      Ми има теч от маркуч на турбото, но не точно теч а ми капи много малко капки и майстора ми каза че е трагнала, но утре ще ида на диагностика
      Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

      Коментар


        #4
        Всички майстори първо сменят турбини,а след това започват да търсят реално проблема(ако мислят де над това което виждат) и всичко си остава за твоя сметка.Осигури си достъп до турбината и сам си я провери(има теми как става това) преди да вярваш на един елементарен поглед на твоя "майстор".
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          1. Сваляш маркучите сам и локализираш източника на теча.2. проверяваш за наличието на луфтове по турбината3. !!! Временно !!! отвеждаш маркуча с картертните газове в атмосферата4. гледаш какво налягане прави, тя ако си заминава и ще пуши.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Огледай всичко около турбината много добре, че на едно Мондео искаха да сменят турбината заради едно маркуче за 5 лв. Сума и специалисти го гледали, и в Мото Пфое дианостики, накрая в един сервиз покрай ремонта на помпата му оправиха и турбото срещу 7 лева
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Ми мерси на всички, но не можах да открия тема за сваляне на брони и проверяване на турбината, че не сам много запознат с тези неща
              Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

              Коментар


                #8
                hol1gans написа:
                Ми мерси на всички, но не можах да открия тема за сваляне на брони и проверяване на турбината, че не сам много запознат с тези неща
                Ако неможеш да се справиш сам пиши ми на лично, ще помогна с каквото мога!
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V - 150к.с.
                Аlfa Romeo 145 1.3 Boxer - 90к.с. - ex
                Аlfa Romeo 33 1.7 8V Boxer - 1?? к.с.
                Alfa Romeo 156 2.4JTD - 136к.с+

                Коментар


                  #9
                  Маслото може да не е от турбината, маслото може да идва от "отдушника" на двигателя. А щом капе от маркучите ще трябва да го оправиш и при мен така капеше докато не сцепи маркуча.

                  Коментар

                  Working...
                  X