Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за горивен клапан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за горивен клапан

    Колеги искам да сложа горивен клапан защото май ми връща гориво и ми мени оборотие след всяко палене.След 5 секунди всичко се оправя и двигателя работи нормално.Та въпроса ми е къде трябва да го сложа?На входящото гориво но преди филтъра или преди помпота?Мотора е 1.9 чисто D. Няма ръчна помпа (круша).
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

    #2
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

    Коментар


      #3
      точно преди входа на гнп-то ако пак има проблем виж горивния филтър пробките правят мизерий или спукана тръбичка под купето
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Сложи си една "круша" преди горивния филтър. В нея си има клапан и няма да имаш грижи и при смяна филтъра ще си обезвъздушаваш като бял човек
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Благодаря колеги днес стего монтирам ако намеря и круша от къде да купя и нея ще сложа
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

          Коментар


            #6
            kamen_k написа:
            Благодаря колеги днес стего монтирам ако намеря и круша от къде да купя и нея ще сложа
            Само круша ти стига. Не тормози помпата с много клапани.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Монтирах само клапана,бес (круша) не намерих в неделя,но промяна няма.Проблема се появи след смяна на горивния филтър.Можели от там да идва всичко?Колегата nsn каза((виж горивния филтър пробките правят мизерий ))Това входящо и изходящо гориво ли е или дренажа от доло?
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

              Коментар


                #8
                kamen_k написа:
                Колегата nsn каза((виж горивния филтър пробките правят мизерий ))Това входящо и изходящо гориво ли е или дренажа от доло?
                Точно пробката/дренажа от долу на филтъра. Като не е стегнат капе от там. Не съм сигурен дали може да влезе въздух там при изгасена кола (сигурно може), ама ако има въздух, не би ли следвало да не можеш да запалиш, или поне трудно да палиш? А при теб просто мени оборотите. Сигурен ли си че не ти достига гориво?
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  #9
                  nikolce написа:
                  kamen_k написа:
                  Колегата nsn каза((виж горивния филтър пробките правят мизерий ))Това входящо и изходящо гориво ли е или дренажа от доло?
                  Точно пробката/дренажа от долу на филтъра. Като не е стегнат капе от там. Не съм сигурен дали може да влезе въздух там при изгасена кола (сигурно може), ама ако има въздух, не би ли следвало да не можеш да запалиш, или поне трудно да палиш? А при теб просто мени оборотите. Сигурен ли си че не ти достига гориво?
                  Зависи колко въздух има. Това с пробката е често срещано явление, но все пак ти трябва ръчна подкачваща помпа, за да можеш да обезвъздушиш филтъра и помпата. Иначе не виждам как ще икараш въздуха от системата.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    От пробката от доло не капе предполагам че и въздух не взема от там,а си пали от половин оборот и след като поработи 5-6 секунди тогава вдига обороти,държи високи за 3-4 секунди и след това ги нормализира.Като се обезвъздушава не трябва ли да се отвори някъде да излезе този въздух?
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

                    Коментар


                      #11
                      Да, трябва да се развие пробката на помпата, а ако няма пробка се охлабва щуцера през който влиза нафтата в помпата и помпиш с крушата докато започне да излиза само нафта без въздух. Отгоре на фитъра също има пробка, развива се ключ 10, и се изкарва въздуха от филтъра. То първо филтъра се обевъздушава, ама аз започнах да обяснявам на обратно. Моя грешка.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Да, трябва да се развие пробката на помпата, а ако няма пробка се охлабва щуцера през който влиза нафтата в помпата и помпиш с крушата докато започне да излиза само нафта без въздух. Отгоре на фитъра също има пробка, развива се ключ 10, и се изкарва въздуха от филтъра. То първо филтъра се обевъздушава, ама аз започнах да обяснявам на обратно. Моя грешка.
                        А аз като съм сменял г.филри несъм правил никакво обезвъздушаване нито от помпата нито от филтъра.Напълвах го с нафта и го завивах на място.Като нямам круша мога ли да обезвъздуша или трябва да сложа
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

                        Коментар


                          #13
                          Желателно е. Щом помпата досега се е обезвъздущавала сама, би трябвало да продължи сама да се обезвъздушава, но едва ли успява да го направи достатъчно добре. Друго си е да изкараш всичкия въздух от системата.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X