Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всмукателни колектори 1.9Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Колега Марто, какво става с колата има ли развитие по въпроса? Аз имам Поло със 1.9 D AEF(чист дизел) и помпа Lucas DPC и до скоро имах същия проблем или поне за сега е решен със даване на предварение на помпата и чистене и проверка на дюзите. Само че колата стана доста по шумна от преди на първо палене(трака та се нетрае) иначе след това няма такова тракане. Въпреки че за сегя го няма придръпването, след доста четене имам съмнения за работата на електромагнитните клапани или както ги наричат някой електомагнитни авансатори(може да бъркам, но съм ги срещал и по двата начина написани). Също забелязвам, като подавам газ при увеличаване на оборотите няма това меко бръмчене, а все едно се бият бутала, клапани и др. Но това е само когато подавам плавно и задържа, а ако река да я смачкам на светофара тракането е по меко, и всичко това е само докато загрее напълно след това е друг автомобил.п.п Знам че не е форум за VW, но симптомите са същите, а и други с такова поло имат същите проблеми. А на майсторите по серивизите не им се занимава с тея колички защото ........ и аз незнам що.

    Коментар


      #62
      GRISHITU написа:
      Колега Марто, какво става с колата има ли развитие по въпроса? Аз имам Поло със 1.9 D AEF(чист дизел) и помпа Lucas DPC и до скоро имах същия проблем или поне за сега е решен със даване на предварение на помпата и чистене и проверка на дюзите. Само че колата стана доста по шумна от преди на първо палене(трака та се нетрае) иначе след това няма такова тракане. Въпреки че за сегя го няма придръпването, след доста четене имам съмнения за работата на електромагнитните клапани или както ги наричат някой електомагнитни авансатори(може да бъркам, но съм ги срещал и по двата начина написани). Също забелязвам, като подавам газ при увеличаване на оборотите няма това меко бръмчене, а все едно се бият бутала, клапани и др. Но това е само когато подавам плавно и задържа, а ако река да я смачкам на светофара тракането е по меко, и всичко това е само докато загрее напълно след това е друг автомобил.п.п Знам че не е форум за VW, но симптомите са същите, а и други с такова поло имат същите проблеми. А на майсторите по серивизите не им се занимава с тея колички защото ........ и аз незнам що.
      Нямам напредък, търся си педал.
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #63
        Най - накрая намерих решението случайно!Много хора казаха, че проблема е в електрониката и по точно в горивните таблици, да ама не! Ходих и на чип тунинг, решение йок.Един весел ден стартирах на 1-ва с много гас впрягайки 60-те коня на каляската и нещо каза дрян, колата се разтересе и продължи да ускорява. Следващата фаза се прояви веднага след случая. При преминаване от 3-та на 2-ра с достатъчно ниска скорост колата се разглобяваше от тресене и се вмирисваше на феродо.Закарах колата за смяна на съединител, оказа се обаче че огледалния и феродовия диск са здрави. Така технически съм БЕЗграмотен и ще го обясно тъпо. Лагера (аксиален се казва май, нищо че е Август) се е трил в лъчите на притискателя, което е довело до изкривяването им. Там има и едни пружини които се бяха разхлабили и се мърдаха съвсем лесно с ръка.Цялото удоволстие ми излезе към 400лв с труда.
        Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

        Коментар


          #64
          Я чакай малко пич! Искаш да кажеш че твоята кола вече не придърпва?????Тия ги разправяй другаде че със смяна на съединител си решил проблема!Поздрави!

          Коментар


            #65
            Това със съединителя го минах отдавна, но при мен непомогна. Явно демферния маховик е обирал пулсацийте и сега с твърдия се показват. Последното което направих беше да навия болта който подпира лоста за жилото на газта и смъкнах оборотите от болтчето за оборотите за празен ход. И за сега нещата са добре, на ниски има повече мощност, няма го това резко сецане като преди и не троши камъни като преди докато е студена.

            Коментар


              #66
              specialista написа:
              Я чакай малко пич! Искаш да кажеш че твоята кола вече не придърпва?????Тия ги разправяй другаде че със смяна на съединител си решил проблема!Поздрави!
              Гледай ся пич! Аз ви казвам, че колата се оправи. Залагим си годишната заплата, желаещите да идват.Ако се върнеш назад в темата ще си припомниш всичко дето съм сменил, дори и неща което твърдяхте че са здрави. Варианта с механична помпа ми беше последен. Педали, компютри, помпи, тампони двг и скоростна кутия и чипове не са вписани в темата, защото не ми се занимава да пиша при положение че нямаше резултат. Предния пост беше с идеята да споделя къде намерих решението на проблема. Колата влезе за съединител по - принуда и след като я взех от сервиза проблема го нямаше. Не казаха да са правили нещо друго по нея, а и заплатих само за смяната и частите. Не смятам повече да влизам да чета и да пиша.
              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

              Коментар


                #67
                Ти ще си първи щастливец на света!!!Казвам го с добри чувства.Това е някаква случайност или моментно състояние.Минал съм по тоя път като всичко съм правил със двете си ръце! Включително и разглобяване на кутията.Проблема беше и си остана в компютъра на колата.Дано си си решил проблема друго нямам какво да кажа,а че съм имам близка среща с това мисля че не се съмняваш както и че знам какво говоря!Поздрави!

                Коментар

                Working...
                X