Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко помощ за тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко помощ за тд 100

    колеги искам да помоля за съвети относно тд100 .колата просто не иска да върви сменял съм какво ли не помпа,дузи,авансатор,термостат,тпс,филтри,турбо, и т.н. колата пали работи добре но просто не върви,сипах и универсален модификатор,сложих и бууст контролер от време на време сама вдига обороти-сложих и прозрачни маркучи. понякога върви нормално понякога неще не пуши а харчи много с 50лв. 200 км. а извън градско с 50литра 900 км. притеснява ме градския разход не смея да я настъпя .катализатора е избушен като пусна климатика понякога трябва да тръгна на полу-съединител иначе гасне ремъците съм ги проверявал безброй пъти чистих егр-а ,регулирах клапани, чистих всмукателния колектор-май почти всичко .МОЛЯ ВИ за помощ ако някой има идеи да пише,иначе вариантите са 2 да я продам или да сложа мотор от жтд като си мисля за 2рия.

    #2
    Отвори резервара и почисти цетката на сондата, тъй като на 90% се е запушила. Това е често срещан проблем при тези коли.
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

    Коментар


      #3
      Re: малко помощ за тд 100

      marinavtom написа:
      колеги искам да помоля за съвети относно тд100 .колата просто не иска да върви сменял съм какво ли не помпа,дузи,авансатор,термостат,тпс,филтри,турбо, и т.н. колата пали работи добре но просто не върви,сипах и универсален модификатор,сложих и бууст контролер от време на време сама вдига обороти-сложих и прозрачни маркучи. понякога върви нормално понякога неще не пуши а харчи много с 50лв. 200 км. а извън градско с 50литра 900 км. притеснява ме градския разход не смея да я настъпя .катализатора е избушен като пусна климатика понякога трябва да тръгна на полу-съединител иначе гасне ремъците съм ги проверявал безброй пъти чистих егр-а ,регулирах клапани, чистих всмукателния колектор-май почти всичко .МОЛЯ ВИ за помощ ако някой има идеи да пише,иначе вариантите са 2 да я продам или да сложа мотор от жтд като си мисля за 2рия.
      Казваш не върви,а!Нито с тази нито с другата помпа!Някой проверили ли е помпата на стенд????Тоя буст контрол пък за какво ти е?"Сама си вдига оборотите" тук има много информация за мен.Сменял ли си мембраните на турбо коректора и ако да как настрои чувствителността му????Както виждаш май не си направил всичко или поне не и това което трябва.Не се захващай да я правиш жтд.Ще вкараш повече пари от колкото да я купиш готова!Успех!!!

      Коментар


        #4
        първо да кажа че и сондата е сменена, не колега не съм сменял мембраните,помпата я избрах сред многото по това че боята на винтчетата си седеше а за жтд то съм намерил едно размазано за около 300 лв.

        Коментар


          #5
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5bca8cfcb9a56f виж мойта содна в резервоара на какво приличаше съветвам, който нея е чистил да го направи задължително
          Fiat Bravo TD100

          Коментар


            #6
            Mystikal написа:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=76900&sid=e4363aadb6c06c056e5bca8c fcb9a56f виж мойта содна в резервоара на какво приличаше съветвам, който нея е чистил да го направи задължително
            Колегата написа че е сменил сондата!

            Коментар


              #7
              marinavtom написа:
              първо да кажа че и сондата е сменена, не колега не съм сменял мембраните,помпата я избрах сред многото по това че боята на винтчетата си седеше а за жтд то съм намерил едно размазано за около 300 лв.
              Че ти си на далавера!Имаш донор със всичко и то само за 300 лв.Нали се сещаш че ако има проблем в твоята помпа сумата може да стигне и до там.Е все пак за мен проблема е помпата,може и само настройка да иска а може и повече врътня.Ти решаваш какво ще правиш!Успех!

              Коментар


                #8
                marinavtom написа:
                първо да кажа че и сондата е сменена, не колега не съм сменял мембраните,помпата я избрах сред многото по това че боята на винтчетата си седеше а за жтд то съм намерил едно размазано за около 300 лв.
                Ако си се отказал от размазаното свиркай да го взема аз.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  За толкова кинти и аз съм навит да дизелирам Темпрата!

                  Коментар

                  Working...
                  X