Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat stilo 1.9jtd след смяна на доста неща пак гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat stilo 1.9jtd след смяна на доста неща пак гасне

    здравейте!преди време имах проблем с гасненето на колата. Смених датчика на коляновия вал, помпата в резервоара, регулатора за налягане, който се намира на помпата, горивния филтър, но проблема си остана.Реших да сваля ГНП-то, но понеже не можах да открия в магазините помпените елементи(буталцата), просто им размених местата и колата се оправи до този момент. В този момент колата започна да гасне и не може да се подкара. Свалих помпата и от BOSCH закупих трите помпени елемента. Смених ги и никакъв резултат - колата пак гасне !!!! Вече не знам за какво става въпрос, някой ако може да помогне, ще му бъда благодарен !!!! Благодаря предварително !

    #2
    Трябва си диагностика, така от разстояние никой няма да помогне на 100%. Причините за гасненето може да са много.Записва ли някакви грешки след като изгасне, защо реши да смениш регулатор, помпени елементи.....

    Коментар


      #3
      при диагностика изписа грешка p0191

      Коментар


        #4
        Колега тази грешка по памет е сензора за налягане в тръбата на реила.Тои е с три кабела прозвъни ги от електрония блок до сензора ако не ме лъже паметта на номер три трябва да имаш 5 волта при контакт.Като ги Прозваняващ ако средния е прекъснат до буксата на електрония блок и влиза в друга кутиика режи го смело го съвържи както е заводски.Ако жиците са наред пробваи с друг датчик.
        Fiat Coupe karam nishto ne baram.

        Коментар


          #5
          А регулатора на помпата,който си сменил чисто нов ли го сложи или втора употреба от някоя морга?
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            от работеща кола

            Коментар


              #7
              Той и твоя е работил преди това.Закачи я и гледай живи данни.Най-вероятно не пали от ниско налягане в рейла.Аз дублирам показаният с манометър и така проверявам какво вижда контролера и какво е в действителност налягането.Не обвинявайте датчика за налягане преди да го докажете.Има как да се разбере от къде губи налягането,но колата я няма при мен така че успех!

              Коментар


                #8
                Съветвам ви да не купувате въпросния регулатор за високо налягане втора употреба,аз така купих един и колата запали 2-3 пъти и отново умря и не искаше да пали.Взех чисто нов и вече колата пали винаги и доста по-бързо от преди!
                Fiat Bravo 1.9 JTD GT
                Fiat Coupe 2.0 16V ex.
                Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

                Коментар


                  #9
                  Dorian написа:
                  Съветвам ви да не купувате въпросния регулатор за високо налягане втора употреба,аз така купих един и колата запали 2-3 пъти и отново умря и не искаше да пали.Взех чисто нов и вече колата пали винаги и доста по-бързо от преди!
                  Ето ти пример от един изпатил си човек!Успех!

                  Коментар

                  Working...
                  X