ЗдравейтеСитуацията е следната; колата беше прегрята леко, смяна лагери шлаф колянов вал и глава сегменти гумички и т.нслед събирането на двг така и неможаха да го накарат да работи нормално. няма мощност пуши на неизгоряла нафта.Майсторите пробваха с зъб два напред и назад но нищо.Само там където са белезите пали.Въпросът ми е след такъв ремонт нужно ли е да се прави някаква друга процедура с гнп-то или някакви настройки,стендове?Преди да го отворят въпреки че беше прегряван работеше нормално.Става въпрос за мареа 1,9 тд.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем след основен ремонт
Collapse
X
-
Според мен трqбва да се провериqт клапаните дали са отрегулирани правилно и дали е сложена правилната гарнитура на главата.Въможно е и дасати заминали и уплатнениqта на помпата за да се разбере потваржете прозрачни маркучи на входа и изхода на помпата и вижте дали има въздух.Fiat Coupe karam nishto ne baram.
Коментар
-
Благодаря на всички!И аз си мислих за авансатора или неправилно свързване или прекъсвания на кабели, но след като моите момчета ме изпратиха на помпаджия всичко се оправи срещу 15 лв на дюза-профилактика.И аз съм учуден от резултата.Сега марейката си е вечно моя :D Та дори и нов генератор и акумолатор и подарихmarinavtom написа:вината не е в майсторите,колега провери това което съм писал по горе и пиши след това. и не пипай помпата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар