Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Марея-2.4 тд,125к. с. - смесва вода и масло; губи вода

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Марея-2.4 тд,125к. с. - смесва вода и масло; губи вода

    Добър ден.Имам следния въпрос и съответно проблем:Може ли във 5 цилиндър да омесва водата с маслото и ако може какъв е вариянта за ремонт.Проблема на колата е че смесва маслото с водата и губи вода и много бързо загрява,пуши бяло-направо прави димна завеса.

    #2
    Маслото и водата не се смесват в цилиндъра, а някъде където се е получила пролука между маслената и водната магистрали. Щом и пуши яко бяло през ауспуха, значи има и достъп на вода освен до маслото, и до някой цилиндър. От описнието ти съм на 90 % сигурен че е заминала гарнитурата на главата. Оставям 10% за спукана глава.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Не е спукана главата или заминала гарнитура защото главата я надуваха в сряда и излезе,че е крива шлаифаха я сложиха нова гарнитура и то хубава метална.Благодаря за отговора ти колега но не е от главата или от гарнитурата може ли да е от спукан блок защото колата много бързо загряваше както си е в нормалната температура и изведнъж качва температурата на максимум и двигателя започва да ври пак радиатора е студен термостата и водната помпа работят,термостата го смениха с чисто нов.Предишният собственик каза че колата си е гълтала вода и тои е доливал.

      Коментар


        #4
        няма как термостатът да е добре и да не отваря големия кръг към радиатора
        Fiat Bravo TD100

        Коментар


          #5
          водна помпа щом е студен радиатора
          фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

          Коментар


            #6
            Възможно е да е спукан блока, а това че водата завира а радиатора е студен, може да се дължи и на въздушна възглавница в блока, съответно водната помпа засмукава въздуха и неможе да завърти водата. Четох мнение тук във форума, за изкривен блок - горната част, която контактува с главата. Все пак измери компресията на цилиндрите, по нея ще се ориентираш къде да търсиш проблема. Свали пак главата и хубаво огледай гарнитурата. Ако е издухана някъде, огледай мястото за нарушена повърхност ( блока и главата ). Ако не откриеш такава и гарнитурата не е повредена, огледай цилиндъра/цилиндрите със занижена компресия за пукнатини. Този проблем с изкарването на вода през ауспуха, означава че водата има дотъп до някой цилидър. А смесването на масло и вода + издухване на вода през ауспуха ... Търси там където маслото и водат могат най лесно да се съберат и да стигнат до цилиндъра. Предишната гарнитура беше ли издухана ?
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              според мен щом след ремонта продължава да ги смесва и да гълта водичка смени си майстора... и според мен или блок или глава щом си сменил гарнитурата...
              Haters Gonna Hate

              Коментар


                #8
                Благодаря за мненията и аз си мисля,че проблема е в блока но като отворя двигателя ще ви кажа точния проблем и старата гарнитура не беше износена

                Коментар


                  #9
                  Разглобихме колата и се оказа че блока е крив.Сега ще сменим блока и се надявам колата вече да няма никакви проблеми.Знам,че не е тук точния раздел но ако знаете някой да продава блок за Фият Марея 2.4 ТД125 моля да ми пише на ЛС каде има блок и някакъв номер.

                  Коментар


                    #10
                    абе пич що ще даваш пари за блок като можеш да го занесеш да го шлайфат???????????????????

                    Коментар


                      #11
                      Ами не го шлаифахме блока защото имаше и сегменти за смяна а сегментите струват 300 лева и като сметнахме всичко излезе че по добре цял двигател да вземем и така направихме сега остава само да го дозакачим и може би утре или в други ден ще се кара вече тази кола.

                      Коментар

                      Working...
                      X