Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подскачащ ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
    и аз съм съгласен с колегатано недеи да пропускаш и ролката на алтернаторааз сменях обтяжна и паразитна ролка преди седмица когато я запалих видях че ролката (фрайлайфа) се върти на криво и точно след 1 мин ремака беше на конци и сега съм в бокса :P Хвърли едно око че ремонта е гаден
    Fiat Bravo JTD 105

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
      Ако излезе тефлоновата гарнитура започва чукане на метал в матал, и започва да се къса пистовия ремък- писта по писта, отвън навътре. Ядох му главата и по този параграф. Новопоставената ролка е Рекамби, а ремъка-Гудиър- с диагонални канали за охлаждане. А разлика в ремъците и ролките на 105 и 110 няма.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #18
        dobrujanetza написа:
        Airfan написа:
        Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
        Ако излезе тефлоновата гарнитура започва чукане на метал в матал, и започва да се къса пистовия ремък- писта по писта, отвън навътре. Ядох му главата и по този параграф. Новопоставената ролка е Рекамби, а ремъка-Гудиър- с диагонални канали за охлаждане. А разлика в ремъците и ролките на 105 и 110 няма.
        За да къса така трябва доста да се е поизяло.

        Коментар


          #19
          Airfan написа:
          dobrujanetza написа:
          Airfan написа:
          Разгледах около 5 различни вида обтягащи ролки за JTD 105 и до една бяха с механизъм на Дайко. Виж много добре на твоята ролка дали тефлоновата гарнитура между подвижната и неподвижната част на корпуса не се е изяла и дали няма луфт там. Също така виж в какво състояние ти е демпферната шайба на коляновия вал и фрай лауф ролката на алтернатора, тъй като и от тях може да се получи този ефект.
          Ако излезе тефлоновата гарнитура започва чукане на метал в матал, и започва да се къса пистовия ремък- писта по писта, отвън навътре. Ядох му главата и по този параграф. Новопоставената ролка е Рекамби, а ремъка-Гудиър- с диагонални канали за охлаждане. А разлика в ремъците и ролките на 105 и 110 няма.
          За да къса така трябва доста да се е поизяло.
          Съгласен съм с теб. При мен започна да се къса писта по писта. Златомир, фрайлайфа е на шайбата на генератора, а не на обтягащите ролки.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #20
            Аз оправих няколко ремъка сменях ролки и обтегач,докато не видях че колелото на хидравликата е с брутален луфт и подмята ремъка от там.Друга хидравлика без луфт и вече няколко месеца колата се кара с ремък без едната писта че ми писна да купувам нови
            Fiat Bravo 1.9 JTD GT
            Fiat Coupe 2.0 16V ex.
            Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

            Коментар

            Working...
            X