На снимката на 500 мл дизел са добавени 3мл 2Т масло. Престояли са 8 часа, така че ако има утайки - да се видят.Едното е най-масовото по бензиностанциите на приста, а другото е 2Т /TS-195/ от тази страница - http://www.abroeurope.com/Lubricants.htmСъотношението е 1:170 , така,че може да се приеме за ’нормалното’ 1:200! Прави впечатление силното оцветяване от американското масло!Също бях сложил 3 мл от кастрол 10w40 в такава бутилка и НЯМАШЕ никаква разлика в цвета и изгледа му - беше както с 2т маслото на приста.Има ли някой с впечатления от това червено масло ?Промяната на цвета за предимство ли може да се приеме или за недостатък?Цвета на пристата си е жълт, но аброто е яркочервено, като хидравличните масла !!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
избор на 2Т масло за добавяне в нафтата
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
-
Колега, виж сега до колкото знам горивото за нашите географски ширини трябва да не мръзне до -15 гр.Маслото му помага да стегне по лесно тоест да мръзне.Уж има зимна нафта + добавки но падне ли -15-20 гр трудно се спасяваш.Карал съм руски машини сега съм на немски американски става дума за селскостопански,последни модели машини.Мога да кажа, че филтрите на новите модели задъват яко не им помага нищо.Истинската зимна нафта е във Русия.Ако има колега който е работил или е чувал за там, той знае за какво става дума. :Du_bo написа:ето как изглеждат след 4 часа на -20 градуса нафтата е от Лукойл, очевидно е лятна
Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
За цвета, че не се променял след добавянето на Приста 2Т не е показател че не си върши работата. Аз слагах на мотора си в бензина и също нямаше промяна в цвета(то си е жълто както си споменал), а и издържа на зверското каране и не пушеше(не правя реклама а казвам наблюдения за това масло). Така че сам си преценявай.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар