Колеги,след като ми писна да чистя от време на време досадно-малката цедка.Мислих и измайсторих следното нещо:взех цедка от тракторна пръскачка Перла,която е със същите отвори като оригиналната ,но е с много по-голяма площ.Сложих пластмасови капачки от двете страни,които залепих с поялник и пластмаса и си получи това на снимките от което специално аз съм доволен!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Променена сонда в резервоара на тд100
Collapse
X
-
Айде колегите на които им се задръстват цедките, да кажат откъде зареждат нафта, че да не стъпвам там. Като си купих тая кола, не съм и чистил цедката в резервоара. Миналата година се бъзнах от тия писания във форума, и се усъмних в показанията на нафтомера, затова извадих сондата от резервоара. Какво да кажа ? Направо се ужасих, като видях колко е чиста. Ами че тя си лъщеше все едно сега е излязла от магазина
Карал съм само с нафта от ОМВ нй вече, малко Лукойл, едно зареждане на Петрол, малко ЕКО и това е. Затова, МНОГО ВИ МОЛЯ, кажете къде зареждате нафта с боклуци
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това не е от цедката.vnkd написа:и на мойта цедката е чиста но не показва точно винаги като заредя след малко стрелката започва да пада а това е много дразнещо ,а зреждам главно на лукойл,дали пък не почиствам както трябва цедката...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, значи за 4 години съм чистил 6-7 пъти тая кошничка.Но не заради БОКЛУЦИ а по скоро сгъстяване във самата чаша, нещо като рядко желе.Зареждам от бензиностанции Лукойл, ОМВ и Петрол.Значи идеята ми беше да помогна на колегите със моя проблем,защото са доста.Във живота си съм изгорил много нафта и знам за какво става въпрос.Dido_Lyubenov написа:Айде колегите на които им се задръстват цедките, да кажат откъде зареждат нафта, че да не стъпвам там. Като си купих тая кола, не съм и чистил цедката в резервоара. Миналата година се бъзнах от тия писания във форума, и се усъмних в показанията на нафтомера, затова извадих сондата от резервоара. Какво да кажа ? Направо се ужасих, като видях колко е чиста. Ами че тя си лъщеше все едно сега е излязла от магазина
Карал съм само с нафта от ОМВ нй вече, малко Лукойл, едно зареждане на Петрол, малко ЕКО и това е. Затова, МНОГО ВИ МОЛЯ, кажете къде зареждате нафта с боклуци
Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Идеята ти е много добра, но аз след 3 години каране с с българска нафта, и незнам преди това в Италия каква са наливали, не открих никакви боклуци и субстанции, които биха създали някакъв проблем. Както казах, кошничката и цедката бяха като нови, все едно само съм ги намокрил с нафта. Затова искам да знам, къде продават калпава нафта, за да не зареждам от там. Зареждам предимно от ОМВ, като по-често наливам Премиум - вече Макс Моушън. Заредих 4 -5 резервоара на Лукойл, но не ме кефи нещо, сега пак съм на ОМВ.lionov_1965 написа:Колега, значи за 4 години съм чистил 6-7 пъти тая кошничка.Но не заради БОКЛУЦИ а по скоро сгъстяване във самата чаша, нещо като рядко желе.Зареждам от бензиностанции Лукойл, ОМВ и Петрол.Значи идеята ми беше да помогна на колегите със моя проблем,защото са доста.Във живота си съм изгорил много нафта и знам за какво става въпрос.Dido_Lyubenov написа:Айде колегите на които им се задръстват цедките, да кажат откъде зареждат нафта, че да не стъпвам там. Като си купих тая кола, не съм и чистил цедката в резервоара. Миналата година се бъзнах от тия писания във форума, и се усъмних в показанията на нафтомера, затова извадих сондата от резервоара. Какво да кажа ? Направо се ужасих, като видях колко е чиста. Ами че тя си лъщеше все едно сега е излязла от магазина
Карал съм само с нафта от ОМВ нй вече, малко Лукойл, едно зареждане на Петрол, малко ЕКО и това е. Затова, МНОГО ВИ МОЛЯ, кажете къде зареждате нафта с боклуци
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не съм стигал до поплавъка, но един колега сподели, че някакви пластинки на самия поплавък не контактуват добре с реостата за отчитане на нивото и от това стрелката пада на 0. Аз го имах тоя проблем, и интересното е че го правеше като зареждам на определени бензиностанции. Последно налях обикновен дизел от Лукойл - резервоара догоре и сипах добавка Лъки Моли, колкото е дозата за 80 литра ( малко предозирах но нямаше проблем). След като изгорих около 40 литра долях наново почти догоре. От тогава тоя проблем с показанията на нафтомера не се е появявал. Сега си карам пак нафта от ОМВ, и нямам никакви грижи :D Предполгам че е имало някакъв окис по контактите и от добавкакта е паднал.vnkd написа:ако не е от цедката , какво друго може да е
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, може би при мен се получава следното нещо,гледам резервоара ми почти винаги да е пълен до горе което не е хвалба,а просто възможност.Другото е че карам само събота и неделя, просто работата ми е такава. Иси мисля, че получавам тея утайки от по дългия престой в гаража.Добавка не слагам само до 200 гр масло на резервоар което беше нещо от рода на 2тлт забравих го точно.Маслото е за двутактови двигатели.От по стари дизелджии знам, че е най хубаво нафтата да престои във по големи съдове известно време преди дасе налее, лично съм виждал какво има на дъното.В крайна сметка почти всичкото гориво идва от Лукойл.Dido_Lyubenov написа:Не съм стигал до поплавъка, но един колега сподели, че някакви пластинки на самия поплавък не контактуват добре с реостата за отчитане на нивото и от това стрелката пада на 0. Аз го имах тоя проблем, и интересното е че го правеше като зареждам на определени бензиностанции. Последно налях обикновен дизел от Лукойл - резервоара догоре и сипах добавка Лъки Моли, колкото е дозата за 80 литра ( малко предозирах но нямаше проблем). След като изгорих около 40 литра долях наново почти догоре. От тогава тоя проблем с показанията на нафтомера не се е появявал. Сега си карам пак нафта от ОМВ, и нямам никакви грижи :D Предполгам че е имало някакъв окис по контактите и от добавкакта е паднал.vnkd написа:ако не е от цедката , какво друго може да е
Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Да, идва от Лукойл, но ралика правя от къде съм заредил. Добавки съм наливал само три пъти досега (за 4 години) . Е да, карам си колата всеки ден, може от това да е. Не зареждам редовно догоре, но това едва ли е от значение в случая. Виж това http://www.dacia-bg.com/dacia/forum/...p=20187#p20187 , после може пак да коментираме произхода и качеството на нафтата.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Тея пластинки савъщност едно цяло захванати за поплавъка със 2 пъпки. Трябва да опират от двете страни на пластмасовото колче на реостата-намотката.Трябва да се движи леко мазно, и за да ти показва по точно нивото поплавъка трябва да е със пластинките нагоре.Това е вътре във резервоара, а вече нататък ако имаш хлабава връзка до уреда на таблото е друг проблем.vnkd написа:а тея пластинки лесно ли се ремонтират или да си търся майстор за тях ,или първо да сменя лукойла с нещо друго ,и аз карам всеки ден главно с лукойл просто защото ми е най близо.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар