Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или Против картерните пари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За или Против картерните пари

    Здравейте, имам следното запитване - премахване на картерните пари към турбината . Имам 2.4 jtd , махнал сам ги и имам чувството че старта се забави .Възможно ли е това да е причината?

    #2
    ам върни ги и ше разбереш ... и кажи после
    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

    Коментар


      #3
      Няма защо според мен картерните газове дали ще се засмукват или не от турбината да влияе отрицателно на мощността.Даже предполагам че тяхното отвеждане би имал положителен ефект в/у мощността, защото те са с по-висока температура от атмосферния в-х(колкото засмукания в-х е с по-ниска температура толкова обема на въздуха е по-малък, и така в двг влиза повече въздух и при трети такт се получава по-голямо КПД-поне на теория).Провери при манипулациите при отвеждането да не си разхерметизирал нагнетателната тръба на турбото .Виж ако картерните газове са ти вкарвали масло то може и така да е-сега няма масло няма я доп. мощност от нея..........
      Fiat Punto 1,7 td
      Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

      Коментар


        #4
        Почвам да се замислям че наистина е от липсата на масло все пак колата е 2000 година на възраст е , а маслото вреди ли

        Коментар


          #5
          SKYY написа:
          Почвам да се замислям че наистина е от липсата на масло все пак колата е 2000 година на възраст е , а маслото вреди ли
          Колега, мисля че съм срещал или съм чел информация че точно картерните газове обогатяват по някакъв начин сместа.Друго нещо е вече ако са повече поради технически причини.Нека колегите с повече знания се включат.
          Човекът е човек когато е на път.

          Коментар


            #6
            Може да има някакво забавяне, но това е направено с цел екология, много работи има направени по колите с цел екология, които малко или много да пречат на колата да върви в пълния капацитет. Според мене тези газове са топли, а по принцип е нужно студен за по-добрата работа на двигателите.
            Fiat Bravo 1.6 GT
            Stilo 1.9JTD - ex

            Коментар


              #7
              1. Мареа 2,4 JTD има интеркулър след турбината, и температурата от нищожното количество картерни газове изобщо не оказва влияние на горивния процес.2. Вентилацията на картера е доста важен процес.3. На всички които се е.ават с екологията, за да им бягат повече машинките мога само да им кажа, че няма по-тъпо същество от това което само си унщожава средата в която живее. Успех, колега ! Възстанови си вентилацията на картера, няма да съжаляваш.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Благодаря за инфото

                Коментар


                  #9
                  2000км откак картертните газове отиват в природата - никаква промяна в състоянието на колата, само дето МАФ-а ми вече стои чист Стило ЖТД.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    jeniro написа:
                    Няма защо според мен картерните газове дали ще се засмукват или не от турбината да влияе отрицателно на мощността.Даже предполагам че тяхното отвеждане би имал положителен ефект в/у мощността
                    След като махнеш картерните газове, се попвишява налягането в картера.......... от там има вероятност да протече от някъде двигателя. От това налягане почва да се затормозява двигателя...... Почистете си сепаратора или направо го сменете, онзи ден един приятел си сменя на БМВ-то и цената му беше 60лв. За тези пари не си заслужава циганията.

                    Коментар


                      #11
                      Защо мислиш, че се повишава налягането в картера ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Защо мислиш, че се повишава налягането в картера ?
                        Според мен се повишава съвсем незначително. Но все пак има истина в твърднието. Картерните газове се вкарват преди турбината, а там все пак се получава по-ниско налягане от атмосферното, защото въздушния филтър и въздуховода със неговие извивки си оказват съпротивление на постъпващия въздух. А колко то е по-голяма разликата в наляганията в двата края на една тръба, толкова повече флуиди преминават за единица време през нея.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар

                        Working...
                        X