Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма палене и това е

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няма палене и това е

    Здрабеите колеги от скоро сам собственик на Фят Браво TD-100 и нещо му стана и неиска да пали.преди 1 ден ужасна в движение.Поразрових се и намерих че не му ходи захранване при клапана на ДВГ-то.Както и да е разреших го това.след това почна да премигва подгпяването около десетина пати след като я запаля и след това спира.А сега изобщо не пали-когато дам на контакт нито светва лампичката на подгряването,нито пък на дюзите.Не се чуна и авансатора да чака и няма палене.Моля помагаите ?

    #2
    Re: Няма палене и това е

    Bashev написа:
    Здрабеите колеги от скоро сам собственик на Фят Браво TD-100 и нещо му стана и неиска да пали.преди 1 ден ужасна в движение.Поразрових се и намерих че не му ходи захранване при клапана на ДВГ-то.Както и да е разреших го това.след това почна да премигва подгпяването около десетина пати след като я запаля и след това спира.А сега изобщо не пали-когато дам на контакт нито светва лампичката на подгряването,нито пък на дюзите.Не се чуна и авансатора да чака и няма палене.Моля помагаите ?
    Доколкото схващам си имаш електрически проблем.Липсва ти захранване след контакта.Причини-реле или контактен ключ!Ако не си в час не пипай ще направиш по голяма беля!Успех!

    Коментар


      #3
      Най-вероятно реле време за подгряване, а може и някоя подгряваща свещ да е заминала.Провери с пробна лампа дали се подава ток на подгр.свещи, идали има изгоряли подгр.свещи, Ако подгр. свещи се захранват с обща шина трябва да я свалиш и така да пробваш подгр свещи една по една с пробната лампа.Дори и само една да е изгоряра няма да запали-атм. дизел е......
      Fiat Punto 1,7 td
      Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

      Коментар


        #4
        Абе че са му изгорели подгревни свещи - да щом е мигала лампата за подгрева след като запали. Не схванах обаче, на кой клапан не му отиват 12 волта, щото на ТД100 клапана който спира и пуска горивото е на много е..но място и едва ли ще му пусне ток ей така на пътя като угасне. Колега, дай малко снимки ако можеш, на които да се вижда на кой клапан си пуснал ток че да запали. След тая интервенция която описаш и това че вече не ти светват индикатори по таблото, нещо ми намирисва на кофти рабта.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          jeniro написа:
          Най-вероятно реле време за подгряване, а може и някоя подгряваща свещ да е заминала.Провери с пробна лампа дали се подава ток на подгр.свещи, идали има изгоряли подгр.свещи, Ако подгр. свещи се захранват с обща шина трябва да я свалиш и така да пробваш подгр свещи една по една с пробната лампа.Дори и само една да е изгоряра няма да запали-атм. дизел е......
          Bashev написа:
          .....когато дам на контакт нито светва лампичката на подгряването,нито пък на дюзите.Не се чуна и авансатора да чака и няма палене.Моля помагаите ?
          Електрически е проблема. Тя не дава признак на живот, още като се подаде на контакт. А свещите са друга тема - и те трябва да се проверят.

          Коментар


            #6
            добре де дори и да има изгорела свещ все пак трябва да зизцака поне релето преди свещите ако то затвори ще ми покаже на таблото че подгрява.А чудното ми е защо пак авансатора не се включва и той след като дам на контакт-затова и не ми светва и лампичката за дюзите.Колеги единстеното което ми идва на ума е онова реле преди подгряващите свещи(не му знам точното наименование)-да е изпушили понеже първо спря да изходящото напрежение за въпросния клапан за които ви казах а после и започна да премигва и лампичката за подгряването .а накрая нито ума нито дума.съгласни ли сте с мен ?

            Коментар


              #7
              Казах ти че проблема е електрически!Намери човек който знае какво прави да открие проблема!Успех!

              Коментар


                #8
                Колеги имам напредък-проблема излезе наяве.Почнах да проверявам всички бушони и излезе че са читави-обаче последната ми надежда излезе като отворих по джапката кората има 2 бушона над компютъра,и двата изгорели-смених ги и колата запали.До тука добре но пак ми премига лампичката на подгряващото около 20 пъти и спира-проверих свещите и се оказа че трите са читави а четвъртата е скопена и не работи-тя изобщо не е вързана към захранването.Другото което е че като дам на контакт се чува инжектора да качва но като спре не огасва лампичката за дюзата(непрекъснато свети).Иначе колата си е 6+ но какво да правя с тези индикатори?

                Коментар


                  #9
                  Bashev написа:
                  Колеги имам напредък-проблема излезе наяве.Почнах да проверявам всички бушони и излезе че са читави-обаче последната ми надежда излезе като отворих по джапката кората има 2 бушона над компютъра,и двата изгорели-смених ги и колата запали.До тука добре но пак ми премига лампичката на подгряващото около 20 пъти и спира-проверих свещите и се оказа че трите са читави а четвъртата е скопена и не работи-тя изобщо не е вързана към захранването.Другото което е че като дам на контакт се чува инжектора да качва но като спре не огасва лампичката за дюзата(непрекъснато свети).Иначе колата си е 6+ но какво да правя с тези индикатори?
                  1. Оправи си подгревните свещи, и ще спре да ти мига индикатора за подгряването. Ако не ги оправиш след известно време сам ше спре да мига до изгарянето на следващата. Тогава ще се размига пак. 2. Това цъкане като дадеш на контакт е от теста на авансаторния клапан. Дюзата трябва да угасне чак като запалиш ДВГ.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    и проблема с светещата дюза е решен-значи забелязох че като и подам съвсем малко газ но не се вдигат оборотите и лампата изгасва.Направих следното-обтегнах навсякъде жилото на гъста така че да няма свободен ход и подадох и малко предварение на четеца който стои точно над клапа които показва в на компютъра колко е натисната газта(направи ми впечатление че е дръпната в най-крайно положение от към ту закъснение)незнам при вас колеги в какво положение е ?Макарче това което го направих аз е мн относително защото това се регулира когато колата е за закачена към компютър и тогава се синхронизира този четец.Остана само да и сложа 4 нови свещи и колата е 6.Мерси много за съветите ви колеги до колкото можахте да ми помогнете.

                    Коментар

                    Working...
                    X