Здравейте вкарах се и аз във филма... значи източих горивния филтър защото ми показваше че е пълен с вода. Напълних го с нафта и го сложих. Оказа че обаче е при слагането на пробката уплътнението се е скъсало и системата се е напълнила с въздух. Първо работеше неравномерно след това няма палене. Има и балончета по тръбичките за излишна нафта даже на първи цил. от дясно на ляво направо е наполовина с въздух. Смених уплътнението но след 1минутно въртене акумулатора умря и няма признаци за палене. Как се обезвъздушава пустия му дизеларник?Става въпрос за ланча капа 2.4 тдс
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на 2.4 тдс
Collapse
X
-
Re: Обезвъздушаване на 2.4 тдс
Ако ме послушаш и инвестираш някой лев няма да имаш тия проблеми повече.Купи си една помпа тип"круша" монтирай я преди филтъра като спазваш посоката и действай.Винаги ще имаш помощник.Ориентировъчна цена 18 лв.+ две скоби.Прецени с какъв диаметър са ти маркучите за да си вземеш подходящата помпа.Има я с различни диаметри на щуцерите.Почти съм сигурен че при теб е ф8мм. ,но докато не се премери ....?!?Успех!!!evgeni85 написа:Здравейте вкарах се и аз във филма... значи източих горивния филтър защото ми показваше че е пълен с вода. Напълних го с нафта и го сложих. Оказа че обаче е при слагането на пробката уплътнението се е скъсало и системата се е напълнила с въздух. Първо работеше неравномерно след това няма палене. Има и балончета по тръбичките за излишна нафта даже на първи цил. от дясно на ляво направо е наполовина с въздух. Смених уплътнението но след 1минутно въртене акумулатора умря и няма признаци за палене. Как се обезвъздушава пустия му дизеларник?Става въпрос за ланча капа 2.4 тдс
Реклама
Collapse


Коментар