Здравейте колеги, днес забелязах, че маркуча от интерколера до всмукателния колектор (този с мап сензора) е сцепен и от цепката хвърля масло (за 200км. не много, колкото да омасли маркуча ). Въпроса ми е дали маслото е от турбото или има вероятност да е и от друго място? До сега не е харчила много масло, от смяна до смяна не ми се е налагало да доливам. Благодаря предварително.п.п. Колата е мареа 1.9 ж.т.д. 110 к.с. 2001г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за маркуча след интерколера
Collapse
X
-
Re: Въпрос за маркуча след интерколера
Дам маслото ти е от турбото, както и на мен. Сигурен съм че и в кулера имам. И на мен не гори масло колата, така че в крайна сметка просто сменяй маркуча и си свиркай. :Dmarian74 написа:Здравейте колеги, днес забелязах, че маркуча от интерколера до всмукателния колектор (този с мап сензора) е сцепен и от цепката хвърля масло (за 200км. не много, колкото да омасли маркуча ). Въпроса ми е дали маслото е от турбото или има вероятност да е и от друго място? До сега не е харчила много масло, от смяна до смяна не ми се е налагало да доливам. Благодаря предварително.п.п. Колата е мареа 1.9 ж.т.д. 110 к.с. 2001г.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
... и всички останали. От там е. Естествено ако не ти бута масло. Моята харчи около 300 грама за 10 000 км. Сменяй сцепения маркуч и газ до ламарината :DAirfan написа:Не се шашкай. Може да е от картерната вентилация както е при повечето JTD105 и JTD110.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ся след връщане на ЕГР-а,ще почне ти харчи повече масълцеDido_Lyubenov написа:... и всички останали. От там е. Естествено ако не ти бута масло. Моята харчи около 300 грама за 10 000 км. Сменяй сцепения маркуч и газ до ламарината :DAirfan написа:Не се шашкай. Може да е от картерната вентилация както е при повечето JTD105 и JTD110.
.Закономерност кво да правиш и лошо и за екологията
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Купи си около 50см маслоустойчив маркуч- Ф-50 вътрешен диаметър и коляно от някой тунинг магазин.Измерваш дължината на въздуховода и започваш да режеш маркуча и коляното до напасване. За нов въздуховод цената е 130лв. http://tuning-parts.bg/kolena--90-aluminii/181/- от тук си купих коляното.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар