Имам бравото от 2 месеца купих го защото баща ми има брава със същия мотор и след като сваляхме главата заради спукани пулове вече му знаех цялото устройство пък и доста ми харева! Но ето и проблемите колата ми пуши доста черно не само като подам рязко газ а и като потдържам скорост над 110-120 мах съм и вдигал 170 повече нейскаше да вдигне преди мен е карана от жена попринцип всичко си е записвала какво е сменено и кога няма големи ремонти по колата! Но вчера карах на баща ми значи има огромна разлика неговата набира повече и ускорява много по бързо а е по тежка уш това заради изшлайфаната глава ли се получава или моя ДВГ е зле?? Ако някой може да ме посаветва как д аогранича разхода и пушека ще съм му много благодарен!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с 1.9 ТД 100 браво
Collapse
X
-
Целта е не да ограничиш разхода и черния пушек, а да премахнеш проблемите които ги пораждат. Пиши за филтъра дали е сменян или ако е карана по черни пътища, в какво състояние е. Провери си изолацията на капака пред пластмасовия въздуховод, дали не се засмуква от него и изрежи с макетно ножче тая част от нея, която е пред отвора на въздуховода. Провери скобите на въздуховодите от турбината до колектора, както и за пробив в самите тях. Ръководи се от идеята за недостатъчно постъпил въздух. Демонтирай въздуховода от смукателния колектор и погледни в колектора за отлагания. Провери за масло в интеркулера. Пиши за всичко това.После следват по сериозните намеси.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Абсолютно грешно мнение. Аз си оправих ЕГР-а миналата неделя, и оттогава пушенето намаля драстичо.javor68 написа:можеш и да елиминираш ЕГР а той също кара колата да пуши много.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И като се спука мембраната какво се получава ??? Или смуче яко въздух и обърква центровката на топъл ДВГ, при което той започва да трака яко, заради голямото предварение ( за тракане не се споменава ) или просто отслабва ефекта от ЕГР-а, което не води до голямото пушене и липсата на тяга.javor68 написа:Е именно де или го оправяш или го махаш.Като се спука мембраната пуши та се не трае.Аз лично съм го елиминирал.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
при мене примерно клапана на егр а беше отворен и постоянно връщаше изгорели газове да си доизгорят и пушеше яко.А за мембраната мисля че не си прав защото ако изкараш маркучето просто колата си вдига оборотите просто защото маркучите са на една вакуумна магистрала с обогатителя,нито трака нито си променя аванса.И това съм пробвал когато имах проблеми с егр-а.
Коментар
-
Пробвал съм. И с вдигането на оборотите, се усилва тракането, зашото се променя аванса, доколкото ми е известно, и ако си обърнал внимание, и авансаторния клапан реагира на тая промяна. При мен ЕГР беше затапен с ламаринка между клапана и смукателния колектор и имаше две "тапи" на маркуча за вакуум. Сега след като възстанових системата, има по-малко пушене. Със затапен ЕГР се виждаше дим и както рабори на празен ход. Малко но си пушеше, а сега не. Още като я купувах забелязах че пропушва и дори накарах пича в автокъщата да задържи на около 2500 об/мин и си пушеше. сега изпушва само при изфорсирване и после не се вижда никакъв дим. Забелязах също и на извънградско, по баирите където преди си попушваше, сега не забелязах никакъв дим след себе си, дори си навеждах лявото огледало да виждам мах близо до ауспуха - няма и следа от дим. А това за мембраната на турбо-коректора го казвам, защото при мен се беше спукала, и тогава се беше поувеличило дименето. Друг признак е и загубата на мощност. От една страна, през маркуча от турбо-коректора отива нафта директно в смукателния колектор, от дуга помпата "няма информация" колко надува турбото, за да коригира количеството което подава.javor68 написа:при мене примерно клапана на егр а беше отворен и постоянно връщаше изгорели газове да си доизгорят и пушеше яко.А за мембраната мисля че не си прав защото ако изкараш маркучето просто колата си вдига оборотите просто защото маркучите са на една вакуумна магистрала с обогатителя,нито трака нито си променя аванса.И това съм пробвал когато имах проблеми с егр-а.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Може би колата ти е пушела може би не не отричам нито потвърждавам но егр а е система за екология и без него и преди това колите не са имали такава система и са вървели даже по-добре.няма логика в това което казваш но както и да е .няма отношение към аванса освен по някои силно косвени пътища но се съмнявам.сега точно не ми се изследав връзката.искам да ти кажа че тоя мотор е толкова прост и електрониката му е толкова символична че ако му изскубеш всичките жици пак ще работи и то добре горе долу.Та камо ли от незначителен модул като ЕГР-а който впрочем може само пакости да прави и нищо друго е ако пренебрегнем екологията де но с нашите дараци каква ти екология.
Коментар
-
Така е то. Българина винаги си мисли че другите са тъпи, като са вградили нещо допълнително в автообила и че то само създава проблеми. Е , затова ще караме "дараци". Понеже сами си докарваме до това дередже.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Коелгата правилно ти казва за ЕГР-а. Действително намаля пушека. Но пък на стар автомобил, цапа колектора. Това състояние се оценява, преди да се реши дали да се изолира или не. Май с него е по-добре, но пък запушения колектор води до обратен ефект за екологията. Тоест пуши повече и гори също повече.Електрониката никак не е елементарна. Доста хитроумно е замислена. Без нея тоя двигател няма да работи добре. Това е така заради автоматичния регулатор на аванса вътре в помпата, който е съобразен с авансатора. Той е нагласен на малко по-голям аванс, за да го коригира авансатора, вследствие на изчисленията на компютъра. Защото авансатора коригира само в посока закъснение.javor68 написа:Може би колата ти е пушела може би не не отричам нито потвърждавам но егр а е система за екология и без него и преди това колите не са имали такава система и са вървели даже по-добре.няма логика в това което казваш но както и да е .няма отношение към аванса освен по някои силно косвени пътища но се съмнявам.сега точно не ми се изследав връзката.искам да ти кажа че тоя мотор е толкова прост и електрониката му е толкова символична че ако му изскубеш всичките жици пак ще работи и то добре горе долу.Та камо ли от незначителен модул като ЕГР-а който впрочем може само пакости да прави и нищо друго е ако пренебрегнем екологията де но с нашите дараци каква ти екология.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар