Здравейте колеги.Насочил сам се към следния автомобил: Фиат Браво ТД.Някопй знае ли слабите места на тези коли.Каде най много се трошат.Скъпи ли са частите.(сега карам пунто бензин и там неса скъпи).Разхода грaдско как е.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Fiat Bravo Td 100
Collapse
X
-
Re: Мнение за Fiat Bravo Td 100
Разхода е според тежестта на крака и града в който караш...аз във Варна със Брава ТД100 съм я докарвал градско към 6-7...в София съм го докарвал над 10 но със много стъпване...Проблеми много няма...караш и това е...аз лично имах проблеми с рейка и хидравлична помпа, но сам си бях виновен защото бях с 16" джанти 7J и се товари доста...иначе е доста хубав мотор лично аз имам само добри впечатления от негоpepo63 написа:Здравейте колеги.Насочил сам се към следния автомобил: Фиат Браво ТД.Някопй знае ли слабите места на тези коли.Каде най много се трошат.Скъпи ли са частите.(сега карам пунто бензин и там неса скъпи).Разхода грaдско как е.Мерси предварително.
като я кротнеш извън града харчи малко...като искаш стъпка хал си има и понавървява...
е не е като JTD ама...лично на мен доста ми хареса като автомобил и двигател в комбинация
Гадно е само, че като пуснеш климатика става ад...незнам защо толкова много се товари но... иначе си е екстра
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Толкова много е писано по този въпрос,кой е по-добър-естествено,че ЖТД е отличен в сравнение с ТД.За демпферния маховик-успешно се заменя с обикновен от бензинов 5-так ХГТ,който струва 30лв от морга.Някой възразяват,че не бил нов,а всъщност това е едно обикновенно плътно желязо,което не може да се износи.Има и колега от форума,който вече е с обикновен маховик на ЖТД,както и колеги с Алфа-Ромео ЖТД и проблеми нямам никакви,ама абсолютно никакви.Аз твърдя,че поддръжката на ТД 100 във времето излиза даже по-солена от на ЖТД.Пример..на ТД100 помпа Лукас винаги тече като река-за да я оправят искат между 400-500лв.Отделно авансаторния клапан е скъп.При ТД100 много често се пукат цилиндровите глави,може би заради бренерите и индиректното впръскване.Помпа на ЖТД Бош не съм срещал досега да има проблеми.Разхода на нафта на ТД100 е средно с 2-3литра повече.Отделно,че като го мапнеш ЖТД не можеш да го познаеш.Единствения плюс,който аз лично виждам ,е че със ТД100 попадаш в малкия данък,но познавам хора,които са си декларирали,че техните са ЖТД 100 и никви проблеми.Мой личен съвет е изобщо да не се колебаеш,а да си вземеш ЖТД независимо за каква кола става дума и няма да съжаляваш.pepo63 написа:А кой от двата двг-та е по добър JTD или ТД-то от към разход и вървеж и потдръжка.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Дрън-Дрънitan75 написа:Толкова много е писано по този въпрос,кой е по-добър-естествено,че ЖТД е отличен в сравнение с ТД.За демпферния маховик-успешно се заменя с обикновен от бензинов 5-так ХГТ,който струва 30лв от морга.Някой възразяват,че не бил нов,а всъщност това е едно обикновенно плътно желязо,което не може да се износи.Има и колега от форума,който вече е с обикновен маховик на ЖТД,както и колеги с Алфа-Ромео ЖТД и проблеми нямам никакви,ама абсолютно никакви.Аз твърдя,че поддръжката на ТД 100 във времето излиза даже по-солена от на ЖТД.Пример..на ТД100 помпа Лукас винаги тече като река-за да я оправят искат между 400-500лв.Отделно авансаторния клапан е скъп.При ТД100 много често се пукат цилиндровите глави,може би заради бренерите и индиректното впръскване.Помпа на ЖТД Бош не съм срещал досега да има проблеми.Разхода на нафта на ТД100 е средно с 2-3литра повече.Отделно,че като го мапнеш ЖТД не можеш да го познаеш.Единствения плюс,който аз лично виждам ,е че със ТД100 попадаш в малкия данък,но познавам хора,които са си декларирали,че техните са ЖТД 100 и никви проблеми.Мой личен съвет е изобщо да не се колебаеш,а да си вземеш ЖТД независимо за каква кола става дума и няма да съжаляваш.pepo63 написа:А кой от двата двг-та е по добър JTD или ТД-то от към разход и вървеж и потдръжка.
Коментар
-
До сега, вече 7години , Брава ТД100 е имала нужда само от два ремонта - шайбата на коляновия вал и два носача. Предвид пътищата ни и експлоатацията и -100 х. км., смятам това нормално, като смяна на консуматив. Кара се с масло 5 w 40 -от 5 дена /СЛЕД СМЯНА НА КЛАПАНИ / е с 10 /40. До тази година не се е налагало /а и не знаех/ да ползвам помощта на Форума.....Гори около 7/100, не се страхува от стръмни наклони... Като слабости ще посоча лошите фарове-осветление и ниския просвет. Т.Е. - ДОВОЛЕН! Пиша това, защото Брава е сестра на Браво ! Да не забравяме - всяка кола, купена на старо, си е риск....Желая ти късмет!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар