BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD - Common rail Принцип на работа
Collapse
X
-
Моля за допълнително пояснение: Какво имаш в предвид винаги съвсем малко подналягане? Нали всеки бутален двигател има такт: засмукване? Защо не може да създаде вакум? Както и на точка 2 нищо не разбирам ?! Кои "те"? Доколкото разбирам - лопатките на турбината или на топлата или на студената част са подвижни - и се въртят около централна ос посредством механизъм управляван от ЕКУ. На принципа на задкрилките на самолетите.?! Да не би да са два вида лопатки? Едните да управляват ъгъла на струята движеща основните лопатки?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
-
Нямаш дроселова клапа и затова не може да се създаде необходимият вакум при дизелов мотор. Седни на някой бензинов и натисни спирачката, дай му газ да се отвори дросела и веднага ще усетиш как педала ти връща крака, в момента в който пуснеш газта отново ще слезе надолу педала.Колегата иска да каже, че не е важно газовете как ще "атакуват" геометрията а как газовете които преминат през геометрията ще "атакуват" работното колело или там който както му казва.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар