Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светва знак ключ и надпис CODE при опит за запалване- TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светва знак ключ и надпис CODE при опит за запалване- TD100

    След дълго непалене поради ремонт на ламарините, днес се опитах да запаля колата - Брава ,ТД100, Това всъщност е втори опит- преди 3 дни се мъчих, но акумулатора капна при второто въртене... Та днес, с нов, пресно зареден аку, напомпана нафта с помпичката, сложих ключа в гнездото му, но вместо реотанче, на таблото светна знака ключ+надпис CODE. Ключът си е оригиналният и предишния път си работеше съвсем нормално! Някой имал ли е този проблем? Как се решава? Yellow_Flash_Colorz_PDT_33

    #2
    кола

    кво си правил по ламарините да не е заварявано със сложен акумулатор тогава се бъгва и при слаб акумулатор също тръси някой където разбира от дизел помпи да оправи работата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Смяна на калници и пр. Акумулаторът бе свален!

      Коментар


        #4
        Ако се стигне до премахване на имобилайзер става доста сложно при ТД 100 защото кабелите са защитени с планка която се премахва само със демонтаж на ГНП.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Странното е, че преди 3 дни си беше наред...но тогава не се сетих да подкача гориво с гумената помпа.

          Коментар


            #6
            щом си я палил преди 3 дни,значи и сега ще запали,спокоино. имаш ли кафявия ключ(оригиналния) пробваи с него,ако пак свети най-добре я закачи на комп. иначе имобилайзера се маха и без да сваля помпата малко сложно но все пак е по-добре отколкото да сваляш ремъци помпи и тн.

            Коментар


              #7
              Поне за мен няма нищо сложно във свалянето на помпата,става за около 40-50 минити,нека да е час без бързане.Казвам го поради две причини.Ако свети "коде" на таблото ,значи няма да запали,освен ако не се премахне имобилайзера.На тези помпи се премахва успешно без ядове,и ако всичко си е в оригиналния вид без демонтаж на помпата няма как да стане!

              Коментар


                #8
                Първо да си провери бушона от 15 ампера,който е в жабката - ако е изгорял симптомите са тези.Аз така преди време държах колата два дена на един тротоар,докато разбера,че е от този бушон.Като разбрах / с безкористната и навременна помощ на Юли от форума,за което отново му благодаря!!!/ за 5 минути го смених и сякаш нищо не е било. :D
                Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                Коментар


                  #9
                  Благодаря ви за насоките! Сега съм на работа, но след това почвам от проклетите скрити бушони, за които даже не подозирах, че ги има!!!

                  Коментар


                    #10
                    Ivo55 написа:
                    Благодаря ви за насоките! Сега съм на работа, но след това почвам от проклетите скрити бушони, за които даже не подозирах, че ги има!!!
                    Моята кола е марея уикенд ТД-100,а твоята е браво ТД-100.Дано няма разлика и бушоните да са там,където са и моите.Иначе трябва да ги търсиш.
                    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                    Коментар


                      #11
                      ЛОШООО! Няма бушони зад капака в жабката - виждат се само 2 жълти кутийки, като релета, но не могат да се извадят. Но с фенерче в 23.30 - толкоз!

                      Коментар


                        #12
                        Ivo55 написа:
                        ЛОШООО! Няма бушони зад капака в жабката - виждат се само 2 жълти кутийки, като релета, но не могат да се извадят. Но с фенерче в 23.30 - толкоз!
                        И при мене има едно реле там,но двата бушона са сбутани така,че трудно се виждат -при мене са плътно в дясно,почти зад бушона и имат едни пластмасови предпазители отпред,които ги маскират и почти не се вижда,че са бушони..Вземи силно фенерче и се огледай-щом има реле,би трябвало да има и бушони.Нека и притежатели на брава си кажат думата,ако знаят нещо по въпроса.
                        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                        Коментар


                          #13
                          БЛАГОДАРЯ ти, Ivanniк!!! Махнах цялата жабка и видях бушоните - в дясната страна са и без демонтаж на жабката няма стигане! Смених ги - действително там е била причината, защодо лампата за КОД веднага угасна и светна реотанчето. Но пак не запали - вероятно се е нарушила центровката на запалването и сега ще търся упътване за центровката /белези на шайби и т.н.т./

                          Коментар


                            #14
                            kola

                            Не пипай /вероятно се е нарушила центровката на запалването /едвали да е от това нали нищо не си пипал по колата някъде по електрониката е проблема
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              аз имах съшщия проблем при един майстор при ремонт на ГНП после след като я сглобиха 9 дена не можаха да я запалят,какво ли не правеха кой ли не викаха и не иска.Най накрая пуснаха един кабел от акумолатора до някакво реле и сега си карам 2 госини така.Мога да погледна точно къде отива другия край ако искаш.

                              Коментар

                              Working...
                              X