колеги като я настъпвам не върви както трябва и виждам в огледалото че пуши черно,а после като изключа от скорост оборотите остават на 1100 и много бавно си отиват на 900,но има момент в които се едно нещо се отпуши и колата тръгва както трябва,оборотите си застават както трябва и колата не пуши,къде е проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
брава td100 спъната е и пуши
Collapse
X
-
Re: брава td100 спъната е и пуши
Колега,провери да не ти е увиснала кората на капака отпред на смукателя, и още ппровери си за въздух във системата,цедката във резервоара,горивен и въздушен филтри.Имал съм проблем със недостиг на гориво оказа се замърсен-заседнал компенсаторен клапан-съчма на резервоара.Намира се отгоре на резервоара стига се до него само след свалянето му.genko1982 написа:колеги като я настъпвам не върви както трябва и виждам в огледалото че пуши черно,а после като изключа от скорост оборотите остават на 1100 и много бавно си отиват на 900,но има момент в които се едно нещо се отпуши и колата тръгва както трябва,оборотите си застават както трябва и колата не пуши,къде е проблема
Човекът е човек когато е на път.
-
Това нещо вкарва толкова въздух във резервоара колкото гориво си отнел от него ,демек компенсира вакуума,поддържа атмосферното налягане, Значи ако олабиш капачката и нямаш вакуум във резервоара това значи че той работи коректно.Моята капачка е със ключ ине пропуска въздух.Самия клапан се развива на около половин оборот от гнездо горе на резервоара, става дума за брава тд 100 97 г.Дано съм бил полезенmarinavtom написа:колега пиши повече за тоя компенсатор,че и аз имам подобен проблем като изключим пушенето на колегата.
Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Преди да изолирам ЕГР-а и аз имах подобни признаци. Като й дам газ пуши черно и изведнъж при ускорение се отпушва и се изстрелва. При мен ЕГР-а заяждаше и вероятно не е затварял навреме и колата беше куцо магаре, обаче сега без него много ме радва :DНЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Разбрах го със смачкана до някъде круша не из цяло, след почистване на цедката във резервоара и всичко останало по гор.система,дойде ред да сваля резервоара и всичко лъсна, отгоре беше целият във слой засъхнала пепел около 5-6 мм. Почистваш всичко и това е. А това със ЕГР съм го направил отдавна благодарение на колегите които са по напред във истината за нашите коли :Pmarinavtom написа:ДА МНОГО , само че къде точно и ако прави вакуум няма ли да гасне или поне да "МАЧКА КРУШАТА" и как разба че е запушен,защото моя фиат ту-върви ту-не.какви проблеми имаше?Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
да ама като изолираш ЕГРа дава грешка в дебитомера защото той го контролира,а от там компа. не отчита постъпилото количество въздух и спрямо умната дюза,типиеса,датчика на кол.вал,темп.на мотора и темп. на входящия въздух не прави точна корекция в аванса?не е ли така, замислете се.ЕГРа ми не работеше и на всяка диагностика-дебитомер.принудих се да го сменя и пак същото докато не го оправих.???незнам даите да го измислим.
Коментар
-
Клапанчето се намира отгоре на ;тавана; на резервоара, стига се до него само като се свали резервоара. Дебитомера при ТД 100 има отношение само за ЕГР след като се затапи, ЕГР-ра не влияе на мотора. :Pgenko1982 написа:при мен има вакум в резервоара,утре ще карам без капачката, а къде е тази съчма че нещо несхващам,някаде при сондата ли еЧовекът е човек когато е на път.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар