Здравейте днес реших на мойто браво тд 100 да му правя диагностика, ходих до един който ги прави тези работи закачихме колата, и думите му бяха следнитеНяма грешки по колата, Дебитомера го нямал никакъв и въпросният егр клапан отварял много рано и турбото съответно не функционирало в пълната му сила и затова харчело толкова, моля кажете какво да направя ще съм много благодарен. Да допълня че като е студена държи 850 - 900 оборота като позагрее точно 1000
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕГР и Дебитомер ??
Collapse
X
-
Ako EGR клапана е изправен, то може и да не се затапва с ламаринка, а да се запуши вакума му само. Но ако има някакъв пропуск трябва да се затапи и самия клапан. Дебитомера не играе никаква друга роля, освен във връзка с EGR-а. Може и да му извадиш буксата.Както казва колегата, имаш проблеми и с парзния ход. При студен двигател /под 52*/ жилото на системата трябва да е свободно. При достигане на температура над 52*, жилото трябва да е опънато и оборотите да паднат до минималните.Fiat Marea TD100
Коментар
-
а не може ли да направя следното, тъй като термостата не ми вдига повее от второ трето деление, да изчакам колата да загрее на едно място, след което жилото ако не е опънато да го опъна и да реголирам оборотите до 900 и евентуално ерче като е студен двигателя то ще се отпусне, а въпросният егр клапан, само при колектора ли трябва да го запуша
Коментар
-
ЕГР -го затапи до колектора, термостата ако не е коректен не е добре но поне като загрее над 53 гр имаш датчик на него който дава сигнал на клапана на вакумклапата на помпата която изтегля жилото и връща оборотите и дори си мисля че връща малко и предва рение но това е мое мнение .Жилото не трябва да е хлабаво дори когато не е задействано .Провери си да не е спукана мембраната на жилото .miroslav_cholich написа:а не може ли да направя следното, тъй като термостата не ми вдига повее от второ трето деление, да изчакам колата да загрее на едно място, след което жилото ако не е опънато да го опъна и да реголирам оборотите до 900 и евентуално ерче като е студен двигателя то ще се отпусне, а въпросният егр клапан, само при колектора ли трябва да го запуша
Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Ами има една голяяяма и изчерпатрлна тема във форума, относно затапването му. Виж поттърси я и прочети. При температура под пр.52* жилото трябва да е леко отпуснато. Тоест да е свободно. При над посочената t* жилото е опънато и издърпало до упор лоста за празния ход. /при свободно положение - t* под 52*, обърни и внимание дали не заяжда самия лост за празния ход, който то управлява!/ Често тоя лост клеясва и става неподвластен на пружината която го държи в основно положение. За временно отстраняване на причината за задържане - WD40.miroslav_cholich написа:днеска разглеждах прословутия ерг клапан, на много ***модерирано*** място е някой на този модел затапвал ли го е да обясни малко как и защоFiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар